Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
opgelost Homepage instellen
Homepage instellen
27 jul 2013 18:47 - 27 jul 2013 19:00
Beste medeforumgebruikers,
Ik ben maar weer eens begonnen met een Joomla website, ben beginner en kom er wederom niet meer uit.. ben al zo'n 3-4 uur bezig om tot een oplossing te komen, tutorials te kijken, handleidingen lezen.. allemaal zonder resultaat.
Wat ik wil doen is mijn homepage wijzigen en zichtbaar krijgen.. er staat nu niks en enkel de tekst Home, welke is vernoemd naar mijn home button. (hoe krijg ik dat trouwens weg?)
Ik wil graag een mooi ingerichte welkomspagina hebben maar krijg het dus absoluut niet voor elkaar. Wie geeft mij een duw in de juiste richting?
Site: www.fotografie-almere.nl/Joomla
Alvast heeeeel erg bedankt!
Edit Peter: Ik heb de titel van je topic iets aangepast omdat "Help!" niets toevoegt
Ik ben maar weer eens begonnen met een Joomla website, ben beginner en kom er wederom niet meer uit.. ben al zo'n 3-4 uur bezig om tot een oplossing te komen, tutorials te kijken, handleidingen lezen.. allemaal zonder resultaat.
Wat ik wil doen is mijn homepage wijzigen en zichtbaar krijgen.. er staat nu niks en enkel de tekst Home, welke is vernoemd naar mijn home button. (hoe krijg ik dat trouwens weg?)
Ik wil graag een mooi ingerichte welkomspagina hebben maar krijg het dus absoluut niet voor elkaar. Wie geeft mij een duw in de juiste richting?
Site: www.fotografie-almere.nl/Joomla
Alvast heeeeel erg bedankt!
Edit Peter: Ik heb de titel van je topic iets aangepast omdat "Help!" niets toevoegt
- fgalmere
- Heeft onderwerp gestart
- Joomla!NL ontdekker
Homepage instellen
27 jul 2013 19:02
Namens het Joomla!NL team heet ik je van harte welkom op dit forum.
Je hebt wel tekst te staan op je home page.
Kijk hier maar eens hoe je "home" kunt verwijderen.
- Peter
- Algemeen Moderator
Homepage instellen
27 jul 2013 19:11
Namens het Joomla!NL team heet ik je van harte welkom op dit forum.
De tekst Home haal je als volgt weg:
Log in in het beheergedeelte van je Joomla website.
Klik in het menu bovenaan op Menu's > Hoofdmenu.
Klik in de lijst van menu-items op Home.
Klik aan de rechterkant van het venster op Paginaweergave opties.
Vervang bij Browserpaginatitel de tekst door een goede titel voor de hoofdpagina van je website.
Of zet Toon paginakop op Nee. Dan is de titel gewoon weg
Klik op de knop Opslaan & Sluiten.
Verder is het zo dat als je artikelen aanmaakt en deze aan de linkerkant bij het bewerken van je artikel op Speciaal Ja zet, dan worden die automatisch op de voorpagina getoond.
Speel daar maar eens mee.
De tekst Home haal je als volgt weg:
Log in in het beheergedeelte van je Joomla website.
Klik in het menu bovenaan op Menu's > Hoofdmenu.
Klik in de lijst van menu-items op Home.
Klik aan de rechterkant van het venster op Paginaweergave opties.
Vervang bij Browserpaginatitel de tekst door een goede titel voor de hoofdpagina van je website.
Of zet Toon paginakop op Nee. Dan is de titel gewoon weg
Klik op de knop Opslaan & Sluiten.
Verder is het zo dat als je artikelen aanmaakt en deze aan de linkerkant bij het bewerken van je artikel op Speciaal Ja zet, dan worden die automatisch op de voorpagina getoond.
Speel daar maar eens mee.
Met vriendelijke groet,
Wouter Compactweb.nl
Wouter Compactweb.nl
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum. |
- WoodyF4u
- Moderator + Nieuwsteam
Homepage instellen
27 jul 2013 20:27Peter schreef : Namens het Joomla!NL team heet ik je van harte welkom op dit forum.
Klopt, ik was intussen nog steeds aan het stoeien.. haha!
Maar is de enige mogelijkheid om je homepage te vullen, het maken van een artikel?
Of kun je ook geheel naar eigen smaak, (html) een pagina opstellen en als home gebruiken?
Bedankt allemaal voor de snelle reacties!!
- fgalmere
- Heeft onderwerp gestart
- Joomla!NL ontdekker
Homepage instellen
27 jul 2013 20:31 - 27 jul 2013 20:33Hallo,Maar is de enige mogelijkheid om je homepage te vullen, het maken van een artikel?
Of kun je ook geheel naar eigen smaak, (html) een pagina opstellen en als home gebruiken?
Klopt dat heet een artikel en die kan je na eigen smaak via de editor van joomla aldaar naar eigen smaak en zelfs met images invullen.
Klik hier voor de werkwijze.
Groeten, Jelle
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens. Vragen uitsluitend via dit Forum. | Is je vraag opgelost? Dan kan je hem zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Jelle
- Algemeen Moderator
Homepage instellen
28 jul 2013 09:02
Ik heb voor je volgende vraag even een
nieuw draadje
aangemaakt omdat die niets meer met dit onderwerp te maken heeft. Zo houden we het forum overzichtelijk.
Als de vraag over de homepage is opgelost, koppel de oplossing dan even terug.
Daarna kan je de topic zelf sluiten door op de groene knop "opgelost" te klikken.
Als de vraag over de homepage is opgelost, koppel de oplossing dan even terug.
Daarna kan je de topic zelf sluiten door op de groene knop "opgelost" te klikken.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
Tijd voor maken pagina: 0.803 seconden