Hallo Allemaal,
Ik ben nu eindelijke goed op weg op mijn website te maken alleen kom ik van bepaalde dingen niet af.
Ik zal jullie de website geven zodat jullie het onderstaande kunnen zien wat ik bedoel.
www.dj-moonlight.nl
Het volgende ik heb als je de site opent komt er een begin tekst te staan maar boven de tekst loopt een stippen lijn met aan de rechterkant de tekst Home nu zou ik graag die twee dingen weg willen hebben ik heb al gekeken bij artikelen > opties maar kan ik niks vinden.
[strike]
Volgende probleem.
Ik heb een contactformulier gemaakt met componenten contactpersonen het formulier werkt prima.
Alleen als ik in het menu links op contact formulier klik krijg twee kleine balkjes en ik moet de onderste openen voor het formulier te kunnen zien ik wil het zo hebben dat als ik links in het menu op contact formulier klik hij meteen zichtbaar word.[/strike]
Het gekken is nu dat ik eeder al met dit template en joomla heb gewerkt en toen ik ben deze rare dingen niet tegen gekomen het enigste wat anders is gegaan is dat de files geupload heb naar de server
Edit Astrid: Ik heb de titel van je topic aangepast omdat de oude titel mij onduidelijk leek voor andere lezers.