Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
blogweergave homepage
blogweergave homepage
25 aug 2013 13:14 - 25 aug 2013 13:15
De website
www.vvhaastrecht.nl
hebben we gemaakt in joomla en draaien nu op de versie 2.5.10. De homepage hebben we in categorieblog weergave. nu willen we op de homepage de een afbeelding met wat tetst ernaast met een lees mee link. we willen de afbeelding bij ieder artikel dezelfde grote heeft met een vast afstand naar de tekst. nu stel ik alles handmatig in. is hier een module voor of kan ik dit ergens instellen
www.vvhaastrecht.nl
www.vvhaastrecht.nl
- andrefaaij
- Heeft onderwerp gestart
- Nieuw op Joomla!NL
blogweergave homepage
25 aug 2013 13:28
Joomla 2.5 voorziet standaard daarin met de artikelparameters "Afbeeldingen en links". Als je die niet ziet bij je artikelparameters, dan moet je ze even op tonen zetten bij de algemene opties.
Overigens draait je site nog op de zeer verouderde 2.5.9 versie en niet op 2.5.10 zoals je aangeeft. Maar maakt niet zoveel uit. De laatste versie is 2.5.14, dus ik adviseer je dringend om te updaten!
Overigens draait je site nog op de zeer verouderde 2.5.9 versie en niet op 2.5.10 zoals je aangeeft. Maar maakt niet zoveel uit. De laatste versie is 2.5.14, dus ik adviseer je dringend om te updaten!
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
blogweergave homepage
25 aug 2013 13:33
Eerst even het advies om zo spoedig mogelijk te updaten naar 2.5.14.
Sinds 2.5.10 zijn er al weer enkele veiligheidsupdates uitgebracht.
Zorg dus dat je met je Joomla!versie en alle gebruikte extensies altijd up-to-date blijft.
Je kunt wat je vraagt met twee extensies oplossen.
Persoonlijk ben ik erg tevreden over de commerciële module: RAXO AllMode PRO
Een voorbeeld van het gebruik van deze module kun je zien op de site van Bergkerkconcerten .
Gratis is News Show Pro GK4 een goed alternatief.
Beide zijn geschikt voor Joomla! 2.5 en 3.x
Sinds 2.5.10 zijn er al weer enkele veiligheidsupdates uitgebracht.
Zorg dus dat je met je Joomla!versie en alle gebruikte extensies altijd up-to-date blijft.
Je kunt wat je vraagt met twee extensies oplossen.
Persoonlijk ben ik erg tevreden over de commerciële module: RAXO AllMode PRO
Een voorbeeld van het gebruik van deze module kun je zien op de site van Bergkerkconcerten .
Gratis is News Show Pro GK4 een goed alternatief.
Beide zijn geschikt voor Joomla! 2.5 en 3.x
Met vriendelijke groet,
Wouter Compactweb.nl
Wouter Compactweb.nl
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum. |
- WoodyF4u
- Moderator + Nieuwsteam
blogweergave homepage
25 aug 2013 14:23 - 25 aug 2013 19:13
Bedankt voor de snelle reactie, ik ga eerst updaten met julie oplossing aan de slag
Edit Astrid: opgelost verwijderd omdat TS niet heeft aangegeven wat voor hem nu de oplossing was.
Edit Astrid: opgelost verwijderd omdat TS niet heeft aangegeven wat voor hem nu de oplossing was.
- andrefaaij
- Heeft onderwerp gestart
- Nieuw op Joomla!NL
Tijd voor maken pagina: 0.622 seconden