Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
Logo in de header
Logo in de header
04 sep 2013 23:32
Voor mijn website heb ik ervoor gekozen om een template zonder header te ontwerpen in Artisteer. De header heb ik vervolgens aangemaakt met SP Image Rotator. Het logo van de club heb ik noodgedwongen in de header foto's verwerkt.
Hoe kan ik een logo maken dat "los" voor de header (SP Image Rotator) komt te staan. Eventueel aanklikbaar, maar als dat niet kan ook goed.
Zie: www.wtchetanker.nl
Hoe kan ik een logo maken dat "los" voor de header (SP Image Rotator) komt te staan. Eventueel aanklikbaar, maar als dat niet kan ook goed.
Zie: www.wtchetanker.nl
- Jacobs
- Heeft onderwerp gestart
- Bekend met Joomla!NL
Logo in de header
05 sep 2013 00:06
Probeer het eens met
Unite Revolution Slider
Met deze kan je zowel teksten, youtube als ook afbeeldingen toevoegen, deze kan je dan ook klikbaar maken.
Maar in Artisteer kan je ook een header slider maken met meteen het logo op de goede plaats alleen moet je dan om er andere afbeeldingen in te zetten dit doen met artisteer en een template opnieuw installeren.
Met deze kan je zowel teksten, youtube als ook afbeeldingen toevoegen, deze kan je dan ook klikbaar maken.
Maar in Artisteer kan je ook een header slider maken met meteen het logo op de goede plaats alleen moet je dan om er andere afbeeldingen in te zetten dit doen met artisteer en een template opnieuw installeren.
- digishops
- Joomla!NL ontdekker
Logo in de header
05 sep 2013 00:27 - 05 sep 2013 12:55
Dank voor je antwoord. Is hier ook een gratis variant van. [strike]Of is hier via via aan te komen?[/strike]
- Jacobs
- Bekend met Joomla!NL
Logo in de header
05 sep 2013 00:53 - 05 sep 2013 00:54Hallo,Jacobs schreef : Dank voor je antwoord. Is hier ook een gratis variant van. Of is hier via via aan te komen?
Even een opmerking hier over, dit forum is niet bedoeld om illegaal aan extensies te komen.
Lees onze forumregels !!
Groeten, Jelle
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens. Vragen uitsluitend via dit Forum. | Is je vraag opgelost? Dan kan je hem zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Jelle
- Algemeen Moderator
Logo in de header
05 sep 2013 01:14 - 05 sep 2013 12:54
[strike]Ik bedoelde eigenlijk of iemand misschien bereid was zijn/haar legaal verkregen versie met mij te delen.[/strike]
Edit Jelle. Ook delen van een extensie is meestal niet toegestaan, nogmaals wij willen en kunnen hier op het joomlaNL! forum hier niet aan meewerken!!.
Edit Jelle. Ook delen van een extensie is meestal niet toegestaan, nogmaals wij willen en kunnen hier op het joomlaNL! forum hier niet aan meewerken!!.
- Jacobs
- Bekend met Joomla!NL
Tijd voor maken pagina: 0.730 seconden