Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
Generieke instelling voor alle templates
08 sep 2013 11:30 - 08 sep 2013 11:38
Weet iemand of het mogelijk is een bepaalde instelling te maken die van toepassing is op alle templates?
Ik maak gebruik van meerdere templates een stuk of zes.
In het index.php bestand van iedere template is een bepaalde regel die veranderd dient te worden om het betreffende logo te linken naar de homepage.
De template wordt regelmatig overschreven waardoor het steeds opnieuw aangepast dient te worden.
De code die gewijzigd dient te worden is:
Wijzigen naar:
Edit Jelle. Ik heb de code tussen codetags geplaatst, volgende keer graag zelf doen.
Ik maak gebruik van meerdere templates een stuk of zes.
In het index.php bestand van iedere template is een bepaalde regel die veranderd dient te worden om het betreffende logo te linken naar de homepage.
De template wordt regelmatig overschreven waardoor het steeds opnieuw aangepast dient te worden.
De code die gewijzigd dient te worden is:
Code:
<div class="art-object1549883538" data-left="0%"></div>
Code:
<div class="art-object1549883538" data-left="0%" onClick="location.href='http://betreffende-website.nl/';" style="cursor: pointer;"></div>
Edit Jelle. Ik heb de code tussen codetags geplaatst, volgende keer graag zelf doen.
- a3_g
- Heeft onderwerp gestart
- Nieuw op Joomla!NL
08 sep 2013 16:31
Hoi a3_g,
Namens het Joomla!NL team heet ik je van harte welkom op dit forum.
Wie overschrijft je templates?
Ik kan je niet volgen.
Namens het Joomla!NL team heet ik je van harte welkom op dit forum.
Wie overschrijft je templates?
Ik kan je niet volgen.
groetjes,
Anne
Anne
www.numijneigenwebsite.nl + www.nmew.nl - KvK Brabant: 17281897 | Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- AnneM
- Joomla!NL vriend(in)
09 sep 2013 07:30
Het probleem is niet het overschrijven.
Dat wordt gedaan tijdens de ontwikkeling van de website door de designer die gebruik maakt van Artisteer en zelf de templates update.
Dat wordt gedaan tijdens de ontwikkeling van de website door de designer die gebruik maakt van Artisteer en zelf de templates update.
- a3_g
- Heeft onderwerp gestart
- Nieuw op Joomla!NL
09 sep 2013 07:49
Wat ik kan bedenken is het volgende:
Maak voor de positie van het object een module positie aan en plaats het object (afbeelding?) in een "aangepaste HTML" module die je op die module positie plaatst.
Op deze manier haal je het object uit je template en wordt het een Joomla module die niet door je designer wordt overschreven.
Maak voor de positie van het object een module positie aan en plaats het object (afbeelding?) in een "aangepaste HTML" module die je op die module positie plaatst.
Op deze manier haal je het object uit je template en wordt het een Joomla module die niet door je designer wordt overschreven.
- Peter
- Algemeen Moderator
Tijd voor maken pagina: 0.742 seconden