Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
opgelost kolommen in artisteertemplate
kolommen in artisteertemplate
24 sep 2013 14:46
Hallo,
ik probeer in een template gemaakt in artisteer, twee kolommen layout in het body gedeelte 4 intro teksten als 4 blokjes te laten verschijnen zoals je wel vaker ziet in sites. Dus twee kolommen met 2 intro's volgens mij. en geen hoofdartikel. Die op 0. (volgens een van de 'handboeken' joomla zou dat de oplossing moeten zijn.
Wat ik ook probeer kwa instellingen, zowel via home in main menu als via de opties in het artikelbeheergedeelte het komt er niet uit.
Het beste benaderd de huidige layout het , 1 hoofdartikel en 3 intro's in 3 kolommen.
www.ilovezuidoost.nl
Heeft iemand een suggestie ?
Dank
Hans
ik probeer in een template gemaakt in artisteer, twee kolommen layout in het body gedeelte 4 intro teksten als 4 blokjes te laten verschijnen zoals je wel vaker ziet in sites. Dus twee kolommen met 2 intro's volgens mij. en geen hoofdartikel. Die op 0. (volgens een van de 'handboeken' joomla zou dat de oplossing moeten zijn.
Wat ik ook probeer kwa instellingen, zowel via home in main menu als via de opties in het artikelbeheergedeelte het komt er niet uit.
Het beste benaderd de huidige layout het , 1 hoofdartikel en 3 intro's in 3 kolommen.
www.ilovezuidoost.nl
Heeft iemand een suggestie ?
Dank
Hans
- bijlmer
- Heeft onderwerp gestart
- Bekend met Joomla!NL
24 sep 2013 14:54
Hallo,
Misschien eerst even je joomla versie ( 2.5.6 ) updaten naar joomla versie 2.5.14
Dan even weer kijken of het wel lukt anders is het waarschijnlijk een Artisteer probleem.
Misschien eerst even je joomla versie ( 2.5.6 ) updaten naar joomla versie 2.5.14
Dan even weer kijken of het wel lukt anders is het waarschijnlijk een Artisteer probleem.
Groeten, Jelle
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens. Vragen uitsluitend via dit Forum. | Is je vraag opgelost? Dan kan je hem zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Jelle
- Algemeen Moderator
25 sep 2013 08:29
Je css ondersteunt geen 4 kolommen, dus of aanpassen of maar drie kolommen gebruiken zou volgens mij moeten werken.
Code:
.cols-2 .column-1, .cols-2 .column-2, .cols-3 .column-1, .cols-3 .column-2, .cols-3 .column-3 {
clear: right;
float: left;
}
.cols-2 .column-1 {
width: 50%;
}
.cols-2 .column-2 {
width: 50%;
}
.cols-3 .column-1 {
width: 33%;
}
.cols-3 .column-2 {
width: 33%;
}
.cols-3 .column-3 {
width: 34%;
}
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
- Astrid
- Moderator + Technisch team
25 sep 2013 09:45
Dank astrid, voor je reactie, alleen ik begrijp niet zo goed wat je nu zegt
Hans
Hans
- bijlmer
- Bekend met Joomla!NL
25 sep 2013 11:56
Kijk eerst eens wat er gebeurt als je in plaats van 4 kolommen kiest voor 3 kolommen. Zo te zien zou dat namelijk goed moeten werken. Als dat werkt en je wilt toch 4 kolommen, dan kan ik wel een voorzetje geven voor je css, in de hoop dat Artisteer dat dan ook snapt
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
- Astrid
- bijlmer
- Bekend met Joomla!NL
25 sep 2013 12:33 - 26 sep 2013 12:47
astrid,
wanneer ik hoofd op 0 zet, itro en kolom op 3 dan wordt het een zooitje, het lijkt zelfs in elkaar over te lopen.
Wanneer ik hoofd op 1 zet en de intro op 3 kolom op 3 dan ziet het er uit zoals nu.
eerder heb ik hier wel eens met artisteer over gemaild zij zeiden toen het volgende:
I have added this code to the template.css of the template assigned for Home page:
ben niet zo van de code dus wie weet kan jij er chocolade van maken
Dank wederom
Hans
Edit Jelle. Ik heb de code tussen codetags geplaatst, volgende keer graag zelf doen.
wanneer ik hoofd op 0 zet, itro en kolom op 3 dan wordt het een zooitje, het lijkt zelfs in elkaar over te lopen.
Wanneer ik hoofd op 1 zet en de intro op 3 kolom op 3 dan ziet het er uit zoals nu.
eerder heb ik hier wel eens met artisteer over gemaild zij zeiden toen het volgende:
I have added this code to the template.css of the template assigned for Home page:
Code:
.art-content {
width: 100% !important;
}
ben niet zo van de code dus wie weet kan jij er chocolade van maken
Dank wederom
Hans
Edit Jelle. Ik heb de code tussen codetags geplaatst, volgende keer graag zelf doen.
- bijlmer
- Bekend met Joomla!NL
25 sep 2013 16:38
Die staat er al in, 2x zelfs (beetje overbodig). Maar update eerst je Joomla even anders heb je zo meteen helemaal geen site meer
Groetjes, Astrid
sluiten
- Astrid
- bijlmer
- Bekend met Joomla!NL
26 sep 2013 15:39
dus geupdate naar nieuwste joomla.
Wanneer ik nu een nieuw artikel plaats, ziet dat artikel er goed uit, daaronder is het een rommeltje,
op de tweede pagina ziet het er dan weer goed uit , dat wil zeggen een hoofdartikel en 3 artikelen in kolommen
Dank
Hans
Wanneer ik nu een nieuw artikel plaats, ziet dat artikel er goed uit, daaronder is het een rommeltje,
op de tweede pagina ziet het er dan weer goed uit , dat wil zeggen een hoofdartikel en 3 artikelen in kolommen
Dank
Hans
- bijlmer
- Bekend met Joomla!NL
26 sep 2013 18:31 - 26 sep 2013 18:32
Vermoed dat dat veroorzaakt wordt door plakken van code uit een tekstverwerker in het artikel Venzo - Uitnodiging.
Hoe heb je geupdate? Ik zie overal nog steeds versie 2.5.6! Maak anders een nieuw draadje hiervoor aan als het niet lukt om goed te updaten.
Deze afbeelding is verborgen voor gasten.
Login of registreer om deze te zien.
Login of registreer om deze te zien.
Hoe heb je geupdate? Ik zie overal nog steeds versie 2.5.6! Maak anders een nieuw draadje hiervoor aan als het niet lukt om goed te updaten.
Groetjes, Astrid
sluiten
- Astrid
27 sep 2013 17:18
ok dus moet bij plakken van teksten ff opletten begrijp ik. Tip daarvoor via plain textverwerker doen?
Update via het pakket gedownloaded hier en via joomla automatisch laten doen, bij mij staat wel de nieuwe versie als zijnde versie nr.
Opnieuw proberen of wordt het dan een rommeltje?
dankje
Hans
Update via het pakket gedownloaded hier en via joomla automatisch laten doen, bij mij staat wel de nieuwe versie als zijnde versie nr.
Opnieuw proberen of wordt het dan een rommeltje?
dankje
Hans
- bijlmer
- Bekend met Joomla!NL
Tijd voor maken pagina: 0.793 seconden