Skip to main content

Welkom bij Joomla!NL

Om alle mogelijkheden van dit forum te kunnen gebruiken, moet je je eerst registreren.

Vermeld in iedere vraag duidelijk:
  1. De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
  2. De volledige url van je website indien mogelijk.
  3. De versie van de extensie waar de vraag over gaat.

opgelost php in template

php in template

03 okt 2013 16:44 - 03 okt 2013 16:45
in mijn (gratis) template Genius van joomlatemplates.me , staat in het eerste gedeelte van de <head>
Code:
<jdoc:include type="head" /> <?php if ( version_compare( JVERSION, '3.0.0', '<' ) == 1) { ?> <script src="http://ajax.googleapis.com/ajax/libs/jquery/1.8.3/jquery.min.js"></script> <?php } else { JHtml::_('bootstrap.framework');JHtml::_('bootstrap.loadCss', false, $this->direction);}?> <?php include "functions.php"; ?> <meta name="viewport" content="width=device-width" /> <link rel="stylesheet" href="<?php echo $this->baseurl ?>/templates/<?php echo $this->template ?>/css/styles.css" type="text/css" /> <link rel="stylesheet" href="<?php echo $this->baseurl ?>/templates/<?php echo $this->template ?>/css/bootstrap.min.css" type="text/css" /> <link rel="stylesheet" href="<?php echo $this->baseurl

mijn systeem draait onder joomla 2.5.14.
wat doet de eerste php code ? kijken of joomla versie 3.00 of kleiner is en dan bootstrap laden?
  • sysman
  • sysman's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Regelmatige bezoeker van Joomla!NL
  • Regelmatige bezoeker van Joomla!NL

php in template

04 okt 2013 09:31
Wat ik zo kan bedenken is dat het template kan werken op 2.5 en 3.0
En dat hij inderdaad een controle uitvoerd welke versie er gebruikt wordt
Moderators: JelleRomke
Tijd voor maken pagina: 0.571 seconden
Gemaakt door Kunena

Wil je Joomla!NL steunen?

Steun Joomla!NLAlle teamleden werken enthousiast, op vrijwillige basis, mee aan Joomla!NL. Maar een website met forum kost nu eenmaal geld. Dus als je Joomla!NL wilt steunen, dan kan dat, graag zelfs!

Lees hier meer informatie