Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
artikel/module uitlijnen
artikel/module uitlijnen
06 okt 2013 13:52
Hoe krijg ik het kopje 'Meer...' aan de rechterkant van de pagina (is een artikel met positie 'right' dat wordt weergegeven in een article-module) op dezelfde lijn als 'Welkom op...'?
Zie website: www.2drees.nl/joomla25/jupgrade
Zie website: www.2drees.nl/joomla25/jupgrade
- duuren1974
- Heeft onderwerp gestart
- Nieuw op Joomla!NL
artikel/module uitlijnen
06 okt 2013 18:20
Ik zie geen "Meer". Kan je aangeven waar dat moet staan?
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
artikel/module uitlijnen
06 okt 2013 18:40
Inmiddels is 'meer...' weer zichtbaar. Had op een 'plak en knip' methode (titel verbergen en extra enters in het artikel) de tekst al naar beneden gekregen.
Maar als er een betere oplossing is, houd ik me van harte aanbevolen!
Maar als er een betere oplossing is, houd ik me van harte aanbevolen!
- duuren1974
- Nieuw op Joomla!NL
artikel/module uitlijnen
06 okt 2013 18:53 - 06 okt 2013 18:57
Dit werkt wel denk ik. Voeg een module class suffix toe aan de module. Weet niet hoe dat precies gaat bij artisteer, dus je moet even experimenteren met
En voeg dan deze code toe aan je template.css:
Code:
meer
meer (met spatie ervoor)
-meer
Code:
.art-blockheader-meer {
margin-top: 330px;
}
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
- Astrid
artikel/module uitlijnen
06 okt 2013 19:32 - 06 okt 2013 19:34
Hallo Astrid,
Ik begrijp niet helemaal wat je bedoelt. De code komt denk ik in de template.css. Maakt het nog uit waar?
Maar het toevoegen van de module class suffix gaat me even boven de pet. Kan dat in het administrator gedeelte, bij de betreffende module? Zie printscreen in de bijlage
Ik begrijp niet helemaal wat je bedoelt. De code komt denk ik in de template.css. Maakt het nog uit waar?
Maar het toevoegen van de module class suffix gaat me even boven de pet. Kan dat in het administrator gedeelte, bij de betreffende module? Zie printscreen in de bijlage
Deze afbeelding is verborgen voor gasten.
Login of registreer om deze te zien.
Login of registreer om deze te zien.
- duuren1974
- Nieuw op Joomla!NL
artikel/module uitlijnen
06 okt 2013 19:37
Als je niet meer hebt dan dat bij je module-instellingen dan heb je een wel heel gammele module gekozen. Alle standaard (en goed ontwikkelde) modules hebben geavanceerde instellingen waar je een class suffix toe kunt voegen. Dus helaas, dan gaat mijn oplossing niet werken.
Groetjes, Astrid
sluiten
- Astrid
Tijd voor maken pagina: 0.644 seconden