Skip to main content

Welkom bij Joomla!NL

Om alle mogelijkheden van dit forum te kunnen gebruiken, moet je je eerst registreren.

Vermeld in iedere vraag duidelijk:
  1. De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
  2. De volledige url van je website indien mogelijk.
  3. De versie van de extensie waar de vraag over gaat.

aantal artikelen in subcategorie weergeven

aantal artikelen in subcategorie weergeven

09 okt 2013 14:15
Website (tijdelijk) www.tos.vastgoed-vitaal.nl/index.php/nl/
joomla 2.5.14
gebruikte module : Artikelcategorieën
aangevinkt dat de subcategorieën getoond moeten worden
structuur is zo dat er een hoofdcategorie is <Ons Team> met drie subcategorieën <Organisatie>, <Docenten en trainers> en <vacatures). Onder cat. organisatie staan twee artikelen, onder cat. docenten en trainers staan er 16, en 1 onder vacatures.
Echter klik ik nu in de linker kolen onder ons team de categorie <docenten en trainers> aan, dan zie ik maar 9 artikels, terwijl er dus 16 zijn. Daarnaast is de weergave zo, dat nu 1 hoofdartikel getoond wordt en de rest in 2 kolommen.
Loop al een paar uur te zoeken maar kan het niet vinden. De vraag is dus Waar kan ik die weergave en het aantal aanpassen van de Module Artikelcategorieën? Of is dit een beperking van joomla en moet ik een extra extensie installeren ?
  • TonGeul
  • TonGeul's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Bekend met Joomla!NL
  • Bekend met Joomla!NL
Moderators: JelleRomke
Tijd voor maken pagina: 0.841 seconden
Gemaakt door Kunena

Wil je Joomla!NL steunen?

Steun Joomla!NLAlle teamleden werken enthousiast, op vrijwillige basis, mee aan Joomla!NL. Maar een website met forum kost nu eenmaal geld. Dus als je Joomla!NL wilt steunen, dan kan dat, graag zelfs!

Lees hier meer informatie