Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
Hoe kan ik submenu-items altijd uitgeklapt maken?
09 okt 2013 16:52
Ik wil graag dat de submenu-items altijd zichtbaar zijn in mijn verticale menu; dat ze altijd uitgeklapt staan. Nu zijn ze pas zichtbaar als je op het menu-item klikt, dan verschijnen ze onder het menu-item.
Ik kan gewoon geen topic vinden waarin exact mijn vraag wordt beantwoord. De meesten willen dit juist andersom. Ik wil graag overzicht creëren en alles zichtbaar houden, zonder dat je erboven moet gaan hangen of er op moet klikken voordat het uitklapt.
Iemand tips? Want via het Module Beheer kan ik bij de Basis opties wel aangeven: Toon submenu items, maar dit zorgt er enkel voor dat ze te zien zijn als er op de menu-item geklikt wordt. Ik zoek het vinkje 'Toon ALTIJD subemnu items'. haha.
Mijn website: www.st-art-up.nl (het gaat dus om de twee verticale (grijze) menu's)
Joomla versie: 2.5.6
Template: Gemaakt in Artisteer
Dankjewel alvast!
Ik kan gewoon geen topic vinden waarin exact mijn vraag wordt beantwoord. De meesten willen dit juist andersom. Ik wil graag overzicht creëren en alles zichtbaar houden, zonder dat je erboven moet gaan hangen of er op moet klikken voordat het uitklapt.
Iemand tips? Want via het Module Beheer kan ik bij de Basis opties wel aangeven: Toon submenu items, maar dit zorgt er enkel voor dat ze te zien zijn als er op de menu-item geklikt wordt. Ik zoek het vinkje 'Toon ALTIJD subemnu items'. haha.
Mijn website: www.st-art-up.nl (het gaat dus om de twee verticale (grijze) menu's)
Joomla versie: 2.5.6
Template: Gemaakt in Artisteer
Dankjewel alvast!
- Dionne
- Heeft onderwerp gestart
- Nieuw op Joomla!NL
09 okt 2013 19:31
Dionne,
Namens het Joomla!NL team heet ik je van harte welkom op dit forum.
Ik heb even gekeken en het zijn inderdaad niet heel veel submenu's die je gebruikt.
Waarom kies je er dan niet voor om in plaats van hoofd- en submenu gewoon alle menu-items als hoofdmenu-items aan te maken?
Die zijn altijd zichtbaar en het staat precies hetzelfde.
Namens het Joomla!NL team heet ik je van harte welkom op dit forum.
Ik heb even gekeken en het zijn inderdaad niet heel veel submenu's die je gebruikt.
Waarom kies je er dan niet voor om in plaats van hoofd- en submenu gewoon alle menu-items als hoofdmenu-items aan te maken?
Die zijn altijd zichtbaar en het staat precies hetzelfde.
Met vriendelijke groet,
Wouter Compactweb.nl
Wouter Compactweb.nl
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum. |
- WoodyF4u
- Moderator + Nieuwsteam
09 okt 2013 19:36 - 09 okt 2013 20:51
Maak je template even opnieuw in Artisteer en kies dan bij verticaal menu de optie "Altijd open".
En even je site updaten naar 2.5.14!
En even je site updaten naar 2.5.14!
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
Tijd voor maken pagina: 0.624 seconden