Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
Splitmenu Rockettheme
Splitmenu Rockettheme
16 okt 2013 22:33
Nog geen tijd voor gehad, ik hoop dit zondag te kunnen testen. Ik kom er nog op terug!
- Kumquat
- Heeft onderwerp gestart
- Bekend met Joomla!NL
Splitmenu Rockettheme
19 okt 2013 14:27
Vriendelijk verzoek om discussies over dit onderwerp in het forum te voeren en niet via pm met andere leden.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
Splitmenu Rockettheme
21 okt 2013 08:44Terecht Astrid maar soms is het lastig om er uit te komen! Ik doe een poging:Astrid schreef : Vriendelijk verzoek om discussies over dit onderwerp in het forum te voeren en niet via pm met andere leden.
De Menu's waar Kumquat wat mee wil zijn ergens te vinden in de backend, mijn advies is om die op te zoeken de koppeling in Modulebeheer te vinden en daar aan te geven waar de menu's getoond moeten worden.
Jan
- jan
- Vaste bezoeker van Joomla!NL
Splitmenu Rockettheme
21 okt 2013 19:15 - 21 okt 2013 19:16
Sorry Astrid
Ik heb met de module getest, maar de layout is dan totaal anders dan het splitmenu. Ik hoop dat er toch een andere oplossing blijkt om het splitmenu te temmen, anders zal ik misschien maar water bij de wijn moeten doen en genoegen nemen met een andere layout.
@Jan, ik gebruik de template rt_cerulean
@Jan, de menu structuur is als volgt:
main menu > toeristische info (wat je bovenin het menu dus ziet) > kunst & cultuur (subcategorie) > traditie (subcategorie) > content.
Ik begrijp niet zo goed naar wat ik moet zoeken in module beheer, het splitmenu wordt niet via een module aangestuurd maar vanuit de template. De enige module die ik kon vinden en iets met menu te maken is main menu module. Hier heb ik mee getest door hem uit te zetten bij traditie, maar helaas. Zie printscreens.
Ik heb met de module getest, maar de layout is dan totaal anders dan het splitmenu. Ik hoop dat er toch een andere oplossing blijkt om het splitmenu te temmen, anders zal ik misschien maar water bij de wijn moeten doen en genoegen nemen met een andere layout.
@Jan, ik gebruik de template rt_cerulean
Deze afbeelding is verborgen voor gasten.
Login of registreer om deze te zien.
@Jan, de menu structuur is als volgt:
main menu > toeristische info (wat je bovenin het menu dus ziet) > kunst & cultuur (subcategorie) > traditie (subcategorie) > content.
Ik begrijp niet zo goed naar wat ik moet zoeken in module beheer, het splitmenu wordt niet via een module aangestuurd maar vanuit de template. De enige module die ik kon vinden en iets met menu te maken is main menu module. Hier heb ik mee getest door hem uit te zetten bij traditie, maar helaas. Zie printscreens.
- Kumquat
- Bekend met Joomla!NL
Splitmenu Rockettheme
21 okt 2013 19:40
Wat gebeurt er wanneer je de selectie Wist? En alleen Toeristische info selecteert?
Jan
Jan
- jan
- Kumquat
- Bekend met Joomla!NL
Splitmenu Rockettheme
21 okt 2013 20:28
Kun je een printscreen laten zien van je templatebeheer met het open geklapt rocktheme template?
Jan
Jan
- jan
Splitmenu Rockettheme
21 okt 2013 21:16
Ik hoop dat dit is wat je bedoelt?
- Kumquat
- Bekend met Joomla!NL
Splitmenu Rockettheme
22 okt 2013 09:12
Volgens mij moet het echt werken als je als module type kiest voor Roknavmenu en dan de settings ongeveer zo doet.
Hoofdmenu:
Submenu:
En dan bij je template Menu Control uitzetten.
Dan is je submenu een module en kan je de weergave regelen met AMM van NoNumber.
Hoofdmenu:
Submenu:
En dan bij je template Menu Control uitzetten.
Dan is je submenu een module en kan je de weergave regelen met AMM van NoNumber.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
Splitmenu Rockettheme
22 okt 2013 09:22Kumquat schreef : Ik hoop dat dit is wat je bedoelt?
Welke heb je aangevinkt onder Assignments?
Jan
- jan
Splitmenu Rockettheme
26 okt 2013 13:29
Astrid, als ik jouw idee uitvoer precies zoals aangegeven, krijg ik foutmeldingen. Ik geef het maar op, heb alle optie's geprobeerd maar dat splitmenu is niet te temmen. Ik ga eens kijken wat ik kan bereiken met dropdown menu.
Ondanks dat het niet gelukt is toch allemaal bedankt voor de hulp!
Ondanks dat het niet gelukt is toch allemaal bedankt voor de hulp!
- Kumquat
- Bekend met Joomla!NL
Tijd voor maken pagina: 0.692 seconden