Skip to main content

Welkom bij Joomla!NL

Om alle mogelijkheden van dit forum te kunnen gebruiken, moet je je eerst registreren.

Vermeld in iedere vraag duidelijk:
  1. De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
  2. De volledige url van je website indien mogelijk.
  3. De versie van de extensie waar de vraag over gaat.

opgelost quickstart package template werkend krijgen lukt niet joomla

quickstart package template werkend krijgen lukt niet joomla

19 okt 2013 17:36
Hallo ben al een aantal avonden bezig om een zgn quickstart package werkend te krijgen in joomla 3.1 al diverse keren alles opnieuw gerest waaronder domein, maar het lukt gewoon niet. het installeren van een blanco template gaat prima, maar als ik een template wil installeren met demo content dan krijg ik niets te zien. de template wordt niet zichtbaar bij template beheer. ik heb het geprobeerd via extensiebeheer en via ftp, aantal mappen geplaats in de public_html en een aantal in de public_html/templates

De template wordt dus niet zichtbaar, ook het zoeken naar de reden hiervan op internet levert niets op. Wie kan mij verder op weg helpen. Desnoods geef ik de inloggegevens zodat er zelf even gekeken kan worden. Ik wil namelijk de favourite template van favthemes.com met demo content installeren en deze daarna zelf bewerken met content.
  • rterhoeven
  • rterhoeven's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Nieuw op Joomla!NL
  • Nieuw op Joomla!NL

19 okt 2013 17:45
Hallo rterhoeven,
Namens het Joomla!NL team heet ik je van harte welkom op dit forum.
Over het algemeen bestaan quickstart pakketten uit Joomla plus de template plus voorbeeldcontent en moet je die installeren net zoals je Joomla zelf installeert. Meestal kan je dan bij Installeer voorbeelddata ook kiezen om de specifieke voorbeeldata voor dat template te installeren.

Wat ook kan, is een submap maken (als je ruimte genoeg hebt bij je hoster) en daar een nieuwe installatie in maken van de quickstart. In de originele site installeer je alleen je template en de site in de submap gebruik je als een soort spiekbriefje.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst.
Vragen uitsluitend via dit forum.
yndi.nl - kvk 17157725
Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf sluiten .
Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie.
  • Astrid
  • Astrid's Profielfoto
  • Moderator + Technisch team
  • Moderator + Technisch team

21 okt 2013 19:23
Hallo astrid,

Bedankt voor je reactie. Het is mij inmiddels gelukt. Ik ben opnieuw begonnen en nu niet gekozen voor de installatron via mijn provider maar zelf de joomla install uitgevoerd. Nu kreeg ik idd de optie voor het kiezen van de voorbeeld template. Weer een stap verder dus.
  • rterhoeven
  • rterhoeven's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Nieuw op Joomla!NL
  • Nieuw op Joomla!NL
Moderators: JelleRomke
Tijd voor maken pagina: 0.606 seconden
Gemaakt door Kunena

Wil je Joomla!NL steunen?

Steun Joomla!NLAlle teamleden werken enthousiast, op vrijwillige basis, mee aan Joomla!NL. Maar een website met forum kost nu eenmaal geld. Dus als je Joomla!NL wilt steunen, dan kan dat, graag zelfs!

Lees hier meer informatie