Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
opgelost Intro tekst om intro afbeelding en binnen frame.
Intro tekst om intro afbeelding en binnen frame.
25 okt 2013 10:12 - 25 okt 2013 10:49
Hallo allemaal,
Ik ben nieuw op dit forum en zit met een probleem op mijn blog pagina:
Op deze pagina ( mankejassie.nl/nieuws.html ) plaats ik blogs. Ik maak hiervoor gebruik van intro artikelen en intro afbeeldingen. Ook heb ik een frame om de intro artikelen, gemaakt met admiror frames. Als ik nu een intro afbeelding wil invoegen komt deze boven de tekst en boven het frame te staan, zoals te zien is onderaan de eerste pagina.
Elders op dit forum heb ik gevonden dat ik onderstaande code moet toevoegen aan template.css, alleen kom ik er niet uit waar ik de code precies moet zetten.
Ik hoop dat iemand mij dit kan vertellen!
Alvast bedankt voor de medewerking!
Groetjes Jasper.
Edit Astrid: Ik heb de code tussen codetags geplaatst, volgende keer graag zelf doen.
Ik ben nieuw op dit forum en zit met een probleem op mijn blog pagina:
Op deze pagina ( mankejassie.nl/nieuws.html ) plaats ik blogs. Ik maak hiervoor gebruik van intro artikelen en intro afbeeldingen. Ook heb ik een frame om de intro artikelen, gemaakt met admiror frames. Als ik nu een intro afbeelding wil invoegen komt deze boven de tekst en boven het frame te staan, zoals te zien is onderaan de eerste pagina.
Elders op dit forum heb ik gevonden dat ik onderstaande code moet toevoegen aan template.css, alleen kom ik er niet uit waar ik de code precies moet zetten.
Code:
.img-intro-left {
float: left;
margin-right: 10px;
margin-bottom: 10px;
}
.img-intro-right{
float: right;
margin-left: 10px;
margin-bottom: 10px;
}
Alvast bedankt voor de medewerking!
Groetjes Jasper.
Edit Astrid: Ik heb de code tussen codetags geplaatst, volgende keer graag zelf doen.
- Jassie
- Heeft onderwerp gestart
- Joomla!NL ontdekker
25 okt 2013 10:56 - 25 okt 2013 10:57
Gaat je niet lukken helaas. AF ligt dwars daar. Mogelijke optie zou kunnen zijn om afscheid te nemen van AF en je borders via css te stylen. Kan ik zo niet zeggen omdat ik dat nu niet kan zien.
Of om je intro-images direct in je artikel te zetten en niet de optie te gebruiken van Joomla.
Of om je intro-images direct in je artikel te zetten en niet de optie te gebruiken van Joomla.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
25 okt 2013 15:09
Hoi Astrid,
Bedankt voor je antwoord!
Even verondersteld dat ik volledig afscheid neem van AF en dus zonder borders ga werken, kan jij mij dan vertellen waar ik bovenstaande code precies moet plaatsen in template.css?
Als het afscheid nemen van AF de oplossing is, dan is het maar zo!
Ik hoop dat je mij kan vertellen waar ik de code moet plaatsen.
Groetjes Jasper
Bedankt voor je antwoord!
Even verondersteld dat ik volledig afscheid neem van AF en dus zonder borders ga werken, kan jij mij dan vertellen waar ik bovenstaande code precies moet plaatsen in template.css?
Als het afscheid nemen van AF de oplossing is, dan is het maar zo!
Ik hoop dat je mij kan vertellen waar ik de code moet plaatsen.
Groetjes Jasper
- Jassie
- Joomla!NL ontdekker
25 okt 2013 15:26
Gewoon onderaan je template.css toevoegen.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
25 okt 2013 15:45
Hoi Astrid,
Ik heb de code onderaan mijn template.css gezet, helaas zonder effect. Wel heb ik de mogelijkheid van jouw eerdere bericht geprobeerd. Ik heb de intro afbeelding gewoon in mijn artikel gezet en de tekst er naast. Daarna een lees meer knop neergezet en daaronder dan weer het artikel met een andere foto. Dit werkt en zo kan ik ook met AF blijven werken. Mijn probleem is wat mij betreft hiermee opgelost.
Super bedankt voor je genomen moeite en geboden oplossingen!!!
Groetjes Jasper
Ik heb de code onderaan mijn template.css gezet, helaas zonder effect. Wel heb ik de mogelijkheid van jouw eerdere bericht geprobeerd. Ik heb de intro afbeelding gewoon in mijn artikel gezet en de tekst er naast. Daarna een lees meer knop neergezet en daaronder dan weer het artikel met een andere foto. Dit werkt en zo kan ik ook met AF blijven werken. Mijn probleem is wat mij betreft hiermee opgelost.
Super bedankt voor je genomen moeite en geboden oplossingen!!!
Groetjes Jasper
- Jassie
- Joomla!NL ontdekker
Tijd voor maken pagina: 0.660 seconden