Skip to main content

Welkom bij Joomla!NL

Om alle mogelijkheden van dit forum te kunnen gebruiken, moet je je eerst registreren.

Vermeld in iedere vraag duidelijk:
  1. De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
  2. De volledige url van je website indien mogelijk.
  3. De versie van de extensie waar de vraag over gaat.

Afbeelding vastzetten?

Afbeelding vastzetten?

28 okt 2013 13:06
Weet niet of ik in de goede sectie van het forum zit maar ik probeer het maar.

Ik heb dmv aiContactSafe een soort van contactformulier gemaakt welke terug te vinden is op deze site ( www.fitnesshapert.nl ) onder de knop : "gratis proefweek ... klik hier" maar het probleem is dat deze "knop" niet vast staat en afhankelijk van de grote van h et scherm ergens links op het scherm wordt vertoond.

Is er een mogelijkheid om dit vast te zetten zodat hij, onafhankelijk van de scherm grootte, altijd op dezelfde positie wordt weergegeven?

Bedankt alvast voor de hulp.
  • Bruce the Boss
  • Bruce the Boss's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Regelmatige bezoeker van Joomla!NL
  • Regelmatige bezoeker van Joomla!NL

Afbeelding vastzetten?

28 okt 2013 14:03
Hij wordt nu niet in een module positie getoond maar als onderdeel van de achtergrond.
Kun je die knop niet als module ergens op de pagina plaatsen binnen de content?
Of onderdeel maken van de social media buttons, maar dan dat de knop altijd getoond wordt?
Dan kun je er ook voor kiezen om de knop alleen op de homepage te plaatsen of wellicht op alle pagina's.
  • David
  • David's berichtenfoto
  • Vaste bezoeker van Joomla!NL
  • Vaste bezoeker van Joomla!NL
Moderators: JelleRomke
Tijd voor maken pagina: 0.738 seconden
Gemaakt door Kunena

Wil je Joomla!NL steunen?

Steun Joomla!NLAlle teamleden werken enthousiast, op vrijwillige basis, mee aan Joomla!NL. Maar een website met forum kost nu eenmaal geld. Dus als je Joomla!NL wilt steunen, dan kan dat, graag zelfs!

Lees hier meer informatie