Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
Menu klapt niet uit
Menu klapt niet uit
17 nov 2013 09:06
Beste,
Heb een vertikaal menu gemaakt (genaamd informatie) op website bbjd49y.slclubsite2.nl/
Is een Artisteer template. Alles ziet er goed uit en werkt naar behoren op een item na, de button Engeland.
Deze heeft een scheidingsteken als menu-itemtype, hangen 2 items onder meer klapt niet uit als je er op klikt. Heb in module bij module class achtervoegsel netjes art-vmenu ingevuld (en toon sub-menu items geselcteerd), als ik art-vmenu weg laat worden de items wel zichtbaar maar is de lay-out niet meer zoals ik het wil hebben.
Enig idee waar ik de oplossing moet zoeken?
Met vriendelijke.
BvdS
Heb een vertikaal menu gemaakt (genaamd informatie) op website bbjd49y.slclubsite2.nl/
Is een Artisteer template. Alles ziet er goed uit en werkt naar behoren op een item na, de button Engeland.
Deze heeft een scheidingsteken als menu-itemtype, hangen 2 items onder meer klapt niet uit als je er op klikt. Heb in module bij module class achtervoegsel netjes art-vmenu ingevuld (en toon sub-menu items geselcteerd), als ik art-vmenu weg laat worden de items wel zichtbaar maar is de lay-out niet meer zoals ik het wil hebben.
Enig idee waar ik de oplossing moet zoeken?
Met vriendelijke.
BvdS
Discussie gesloten.
- BvdS
-
Heeft onderwerp gestart
- Nieuw op Joomla!NL
-
Menu klapt niet uit
17 nov 2013 10:12
Ik weet te weinig van Artisteer, maar het zou kunnen komen doordat je een verouderde Artisteer versie gebruikt.
Groetjes, Astrid
| Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
Discussie gesloten.
- Astrid
-
- Moderator + Technisch team
-
Menu klapt niet uit
17 nov 2013 11:46
In Artisteer moet je het gebruik van sub-items in een verticaal menu instellen.
Deze afbeelding is verborgen voor gasten.
Login of registreer om deze te zien.
Login of registreer om deze te zien.
Discussie gesloten.
- Peter
-
- Algemeen Moderator
-
Menu klapt niet uit
17 nov 2013 14:06
dank je voor je snelle reactie Peter, maar dit staat al zo ingesteld.
Discussie gesloten.
- BvdS
-
Heeft onderwerp gestart
- Nieuw op Joomla!NL
-
Menu klapt niet uit
17 nov 2013 14:19
We komen nu bij het try and error gedeelte 
-leeg je joomla cache eens.
-Verander het menu-item eens in iets anders dan een scheidingsteken. Werkt het dan wel?
-maak de menu-item alias eens leeg en sla dan nog eens op.
-leeg je joomla cache eens.
-Verander het menu-item eens in iets anders dan een scheidingsteken. Werkt het dan wel?
-maak de menu-item alias eens leeg en sla dan nog eens op.
Discussie gesloten.
- Peter
-
- Algemeen Moderator
-
Menu klapt niet uit
18 nov 2013 20:11
Heb cache geleegd en menu-item alias leeg gemaakt en opgeslagen, geen resultaat.
Als ik het menu-item verander in categorieblog werkt het wel (zie site) maar is natuurlijk niet wat ik wil...
Als ik het menu-item verander in categorieblog werkt het wel (zie site) maar is natuurlijk niet wat ik wil...
Discussie gesloten.
- BvdS
-
Heeft onderwerp gestart
- Nieuw op Joomla!NL
-
Tijd voor maken pagina: 1.053 seconden