Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
Menu klapt niet uit
Menu klapt niet uit
17 nov 2013 09:06
Beste,
Heb een vertikaal menu gemaakt (genaamd informatie) op website bbjd49y.slclubsite2.nl/
Is een Artisteer template. Alles ziet er goed uit en werkt naar behoren op een item na, de button Engeland.
Deze heeft een scheidingsteken als menu-itemtype, hangen 2 items onder meer klapt niet uit als je er op klikt. Heb in module bij module class achtervoegsel netjes art-vmenu ingevuld (en toon sub-menu items geselcteerd), als ik art-vmenu weg laat worden de items wel zichtbaar maar is de lay-out niet meer zoals ik het wil hebben.
Enig idee waar ik de oplossing moet zoeken?
Met vriendelijke.
BvdS
Heb een vertikaal menu gemaakt (genaamd informatie) op website bbjd49y.slclubsite2.nl/
Is een Artisteer template. Alles ziet er goed uit en werkt naar behoren op een item na, de button Engeland.
Deze heeft een scheidingsteken als menu-itemtype, hangen 2 items onder meer klapt niet uit als je er op klikt. Heb in module bij module class achtervoegsel netjes art-vmenu ingevuld (en toon sub-menu items geselcteerd), als ik art-vmenu weg laat worden de items wel zichtbaar maar is de lay-out niet meer zoals ik het wil hebben.
Enig idee waar ik de oplossing moet zoeken?
Met vriendelijke.
BvdS
- BvdS
- Heeft onderwerp gestart
- Nieuw op Joomla!NL
Menu klapt niet uit
17 nov 2013 10:12
Ik weet te weinig van Artisteer, maar het zou kunnen komen doordat je een verouderde Artisteer versie gebruikt.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
Menu klapt niet uit
17 nov 2013 11:46
In Artisteer moet je het gebruik van sub-items in een verticaal menu instellen.
Deze afbeelding is verborgen voor gasten.
Login of registreer om deze te zien.
Login of registreer om deze te zien.
- Peter
- Algemeen Moderator
Menu klapt niet uit
17 nov 2013 14:06
dank je voor je snelle reactie Peter, maar dit staat al zo ingesteld.
- BvdS
- Heeft onderwerp gestart
- Nieuw op Joomla!NL
Tijd voor maken pagina: 0.642 seconden