Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
Breadcrums sluiten categorie uit
25 nov 2013 18:04
Ter verduidelijking: ik heb de volgende categorieën aangemaakt (voorbeeld)
Maar als ik naar mijn breadcrumbs kijk, zie ik Hoofdcategorie | Subcategorie 1 | Subcategorie 3!
Waar is Subcategorie 2 gebleven?
En ja, ze hebben allemaal hun eigen categorie en ja, dit gebeurt niet alleen bij 1 artikel, maar bij allemaal die bereikt worden via Subcategorie 2.
Iemand een oplossing?
- Hoofdcategorie
- Subcategorie 1
- Subcategorie 2
- Subcategorie 3
Maar als ik naar mijn breadcrumbs kijk, zie ik Hoofdcategorie | Subcategorie 1 | Subcategorie 3!
Waar is Subcategorie 2 gebleven?
En ja, ze hebben allemaal hun eigen categorie en ja, dit gebeurt niet alleen bij 1 artikel, maar bij allemaal die bereikt worden via Subcategorie 2.
Iemand een oplossing?
- David
- Heeft onderwerp gestart
- Vaste bezoeker van Joomla!NL
- Webneus 2
25 nov 2013 18:09
Breadcrumbs is een afgeleide van je menu-items en niet van je categorieën. Misschien dat je daar een denkfout maakt?
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
25 nov 2013 18:41
Klopt, je hebt gelijk. Het gaat om de menu-items.
Blijft gek dat dan het op 1 na laatste item wordt uitgesloten terwijl er wel menu-items voor zijn aangemaakt en dat het laatste wel wordt getoond.
Blijft gek dat dan het op 1 na laatste item wordt uitgesloten terwijl er wel menu-items voor zijn aangemaakt en dat het laatste wel wordt getoond.
- David
- Webneus 2
26 nov 2013 10:49
Probleem blijft bestaan.
Het extra probleempje dat er bij gekomen is: de titel van de pagina (alhoewel in elk menu-item anders) blijft hangen op een bepaald niveau.
Voorbeeld:
Hoofdmenu | Menu 1| Menu 2 | Menu 3 | Menu 4
Als je dit pad kiest, vervalt Menu 3 en krijg je Hoofdmenu | Menu 1| Menu 2 | Menu 4
De titel boven de pagina wordt die van Menu 2 en dus niet (zoals je zou verwachten) die van Menu 4 (als laatste gekozen).
Nu is het makkelijkste om de breadcrumbs uit te schakelen en de paginakop in het artikel te zetten.
Maar dat is de laatste oplossing, ik zou graag willen weten oe we dit voor nu op kunnen lossen.
Het extra probleempje dat er bij gekomen is: de titel van de pagina (alhoewel in elk menu-item anders) blijft hangen op een bepaald niveau.
Voorbeeld:
Hoofdmenu | Menu 1| Menu 2 | Menu 3 | Menu 4
Als je dit pad kiest, vervalt Menu 3 en krijg je Hoofdmenu | Menu 1| Menu 2 | Menu 4
De titel boven de pagina wordt die van Menu 2 en dus niet (zoals je zou verwachten) die van Menu 4 (als laatste gekozen).
Nu is het makkelijkste om de breadcrumbs uit te schakelen en de paginakop in het artikel te zetten.
Maar dat is de laatste oplossing, ik zou graag willen weten oe we dit voor nu op kunnen lossen.
- David
- Webneus 2
Tijd voor maken pagina: 0.682 seconden