Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
Op 1 pagina wel sidebar, op andere pagina niet
03 dec 2013 15:22
All,
Is het mogelijk om op de ene pagina de volle breedte te gebruiken van je website en op een andere pagina gebruik te maken van een mainbody en een sidebar?
Ik probeerde dit uit, maar toen ik alle modules uitvinkte bij het toewijzen aan die pagina bleef de sidebar gewoon wit.
www.triatlonteamroeselare.be
Bedankt!
G.
Is het mogelijk om op de ene pagina de volle breedte te gebruiken van je website en op een andere pagina gebruik te maken van een mainbody en een sidebar?
Ik probeerde dit uit, maar toen ik alle modules uitvinkte bij het toewijzen aan die pagina bleef de sidebar gewoon wit.
www.triatlonteamroeselare.be
Bedankt!
G.
- Goewardus
- Heeft onderwerp gestart
- Bekend met Joomla!NL
03 dec 2013 15:27
Weet je zeker dat je alle modules uitgevinkt hebt? Dit is normaal gesproken wel mogelijk in ieder geval.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
18 dec 2013 12:50
Het is mogelijk, maar hangt wel af van de opbouw van de template die je gebruikt.
Doorgaans is een 'normale' Joomla template zo opgebouwd dat er een check is om te zien of er modules op een (sidebar-)positie gepubliceerd staan. Is dat niet het geval (omdat je zoals je zegt alles hebt uitgevinkt) dan klapt de sidebar in en zie je de volledige paginabreedte.
Het kan zijn dat die check in jouw template ontbreekt, en de template standaard MET sidebar is ontworpen. In dat geval zal de sidebar zichtbaar blijven, of er nu wel of niet een module in gepubliceerd is.
Probeer het eens uit met één van de ingebouwde standaard templates (Beez bijvoorbeeld). Als het daar ook niet lukt, en je ervan overtuigd bent dat je echt alle modules in de sidebar-posities hebt uitgeschakeld, dan is er wat anders aan de hand.
Werkt het bij een standaard template wel, dan ligt het in elk geval aan jouw gebruikte template.
Doorgaans is een 'normale' Joomla template zo opgebouwd dat er een check is om te zien of er modules op een (sidebar-)positie gepubliceerd staan. Is dat niet het geval (omdat je zoals je zegt alles hebt uitgevinkt) dan klapt de sidebar in en zie je de volledige paginabreedte.
Het kan zijn dat die check in jouw template ontbreekt, en de template standaard MET sidebar is ontworpen. In dat geval zal de sidebar zichtbaar blijven, of er nu wel of niet een module in gepubliceerd is.
Probeer het eens uit met één van de ingebouwde standaard templates (Beez bijvoorbeeld). Als het daar ook niet lukt, en je ervan overtuigd bent dat je echt alle modules in de sidebar-posities hebt uitgeschakeld, dan is er wat anders aan de hand.
Werkt het bij een standaard template wel, dan ligt het in elk geval aan jouw gebruikte template.
- Frankster69
- Nieuw op Joomla!NL
12 jan 2014 22:33 - 12 jan 2014 22:40
Is dit al opgelost?
Zo ja, koppel de oplossing even terug.
Daarna kan je de topic zelf sluiten door op de groene knop "opgelost" te klikken.
Ik zie dat er nogal wat vragen van je hier op het forum staan waar je nooit meer teruggekoppeld hebt. Graag meteen ook even doen.
Zo ja, koppel de oplossing even terug.
Daarna kan je de topic zelf sluiten door op de groene knop "opgelost" te klikken.
Ik zie dat er nogal wat vragen van je hier op het forum staan waar je nooit meer teruggekoppeld hebt. Graag meteen ook even doen.
Groeten, Jelle
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens. Vragen uitsluitend via dit Forum. | Is je vraag opgelost? Dan kan je hem zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Jelle
- Algemeen Moderator
Tijd voor maken pagina: 0.696 seconden