Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
opgelost Uiterlijk menu aanpassen
Uiterlijk menu aanpassen
04 dec 2013 13:40 - 04 dec 2013 13:47
Ik heb een template van
www.beijesweb.nl/
gedownload, Hasanni.
Het menu ziet er op moment als volgt uit:
Ik wil graag het het er zo uit gaat zien(dit is een screenshot van beijesweb):
Volgens mij zit wat ik wil in het template ingebakken. Maar ik heb geen idee hoe ik dit aan moet passen.
Het CSS bestand bijvoegen lukt mij niet. Wat ik wil staat volgens mij onder .art-vmenublock.
Alvast weer bedankt!
Het menu ziet er op moment als volgt uit:
Deze afbeelding is verborgen voor gasten.
Login of registreer om deze te zien.
Ik wil graag het het er zo uit gaat zien(dit is een screenshot van beijesweb):
Deze afbeelding is verborgen voor gasten.
Volgens mij zit wat ik wil in het template ingebakken. Maar ik heb geen idee hoe ik dit aan moet passen.
Het CSS bestand bijvoegen lukt mij niet. Wat ik wil staat volgens mij onder .art-vmenublock.
Alvast weer bedankt!
- rukwind
- Heeft onderwerp gestart
- Nieuw op Joomla!NL
Uiterlijk menu aanpassen
04 dec 2013 13:43
Hallo,
Tip: maak gebruik van de Firebug-addon voor Firefox (links naar deze tool hier te vinden). Met deze tool kan je o.a. van ieder onderdeel van de site de css definities achterhalen en waar in welk bestand ze staan. Tevens kan je met deze tool in de betreffende pagina van je site veranderingen aanbrengen in de css definities en meteen zien wat het effect is (later evt. wel zelf de aanpassingen aanbrengen in css bestanden).
Tip: maak gebruik van de Firebug-addon voor Firefox (links naar deze tool hier te vinden). Met deze tool kan je o.a. van ieder onderdeel van de site de css definities achterhalen en waar in welk bestand ze staan. Tevens kan je met deze tool in de betreffende pagina van je site veranderingen aanbrengen in de css definities en meteen zien wat het effect is (later evt. wel zelf de aanpassingen aanbrengen in css bestanden).
Groeten, Jelle
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens. Vragen uitsluitend via dit Forum. | Is je vraag opgelost? Dan kan je hem zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Jelle
- Algemeen Moderator
Uiterlijk menu aanpassen
04 dec 2013 14:35Jelle.D schreef : Hallo,
Bedankt! Heb ik gedaan en zal ermee aan de slag. Zal voor dit probleem mij denk ik niet gaan helpen maar hopelijk wel met andere!
- rukwind
- Heeft onderwerp gestart
- Nieuw op Joomla!NL
Uiterlijk menu aanpassen
04 dec 2013 14:40 - 04 dec 2013 14:41
Ik denk dat je bij je menu-module geen class suffix (zo uit mijn hoofd art-vmenu) hebt ingegeven. Beijesweb biedt Artisteer templates aan, dus in die hoek moet je het zoeken.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
Tijd voor maken pagina: 0.649 seconden