Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
achtergrondkleur artikel
achtergrondkleur artikel
22 dec 2013 11:12 - 22 dec 2013 11:56
Ik ben een beginner met Joomla en ik heb het nodige kunnen vinden maar ik loop tegen een paar zaken aan waar ik nog geen oplossing voor gevonden heb.
1. De artikelen op de site hebben allemaal een witte achtegrond. Da's heel veel wit. Is dat aan te passen en zo ja, hoe?
[strike]2. Ik wil sommige menuopties wat "vetter" maken. Ook daar heb ik nog niets voor gevonden.
3. Als ik het midden van de pagina smaller maak door daar bv een column naast te publiceren dan loopt de tekst in het artikel door buiten de eigen column. Ik wil tekst binnen de column houden. Is dat mogelijk en zo ja, hoe?[/strike]
PS Ik werk momenteel nog met de free version.
Groet, Hans
Edit Astrid: Ik heb de titel van je topic aangepast. Graag 1 vraag per topic.
1. De artikelen op de site hebben allemaal een witte achtegrond. Da's heel veel wit. Is dat aan te passen en zo ja, hoe?
[strike]2. Ik wil sommige menuopties wat "vetter" maken. Ook daar heb ik nog niets voor gevonden.
3. Als ik het midden van de pagina smaller maak door daar bv een column naast te publiceren dan loopt de tekst in het artikel door buiten de eigen column. Ik wil tekst binnen de column houden. Is dat mogelijk en zo ja, hoe?[/strike]
PS Ik werk momenteel nog met de free version.
Groet, Hans
Edit Astrid: Ik heb de titel van je topic aangepast. Graag 1 vraag per topic.
- haba
- Heeft onderwerp gestart
- Nieuw op Joomla!NL
achtergrondkleur artikel
22 dec 2013 11:55 - 22 dec 2013 11:55
Hallo Hans,
Namens het Joomla!NL team heet ik je van harte welkom op dit forum.
Veel is aan te passen met css.