Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
opgelost Module probleempje
Module probleempje
11 jan 2014 18:44
Het lijkt mij sterk dat je 10 losse menu's hebt aangemaakt, want dan heb je ook 10 modules 'Hoofdmenu' gemaakt en die achter elkaar op de module-positie voor het menu gezet.
Kijk maar eens naar dit voorbeeld;
Daar zie je 6 aparte menu's, maar ik hoop eigenlijk dat jij er maar één hebt staan voor dit menu.
Kijk maar eens naar dit voorbeeld;
Deze afbeelding is verborgen voor gasten.
Login of registreer om deze te zien.
Daar zie je 6 aparte menu's, maar ik hoop eigenlijk dat jij er maar één hebt staan voor dit menu.
Met vriendelijke groet,
Wouter Compactweb.nl
Wouter Compactweb.nl
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum. |
- WoodyF4u
- Moderator + Nieuwsteam
Module probleempje
12 jan 2014 14:25
Bij mij is dit te zien:
Deze afbeelding is verborgen voor gasten.
- wibo
- Heeft onderwerp gestart
- Nieuw op Joomla!NL
Module probleempje
12 jan 2014 14:36
Ik zie maar 1 menu op je site, dus waar die andere menu's allemaal voor dienen is mij niet duidelijk.
Vermoed dat menu Welkom nu getoond wordt op je site. Kijk daar eens of daar alle menu-items in staan die je wilt tonen.
Vermoed dat menu Welkom nu getoond wordt op je site. Kijk daar eens of daar alle menu-items in staan die je wilt tonen.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
Module probleempje
12 jan 2014 14:43
Ik kom nu misschien heel dom over, maar ik snap niet helemaal wat jullie bedoelen
Als ik mijn muis op Welkom zet, kom er een blokje met 'Nieuw menu-item toevoegen'.
Als ik mijn muis op Welkom zet, kom er een blokje met 'Nieuw menu-item toevoegen'.
- wibo
- Nieuw op Joomla!NL
Module probleempje
12 jan 2014 16:49
Ja en als je op dat menu klikt ipv je muis erboven te houden, opent zich de inhoud van dat menu.
Dat zijn de menu-items waar wij het al de hele tijd over hebben.
Dat zijn de menu-items waar wij het al de hele tijd over hebben.
Met vriendelijke groet,
Wouter Compactweb.nl
Wouter Compactweb.nl
- WoodyF4u
- Moderator + Nieuwsteam
- wibo
- Nieuw op Joomla!NL
Module probleempje
14 jan 2014 21:03
Vermoeden was dus juist. Je hebt allemaal aparte menu's aangemaakt. Zet al je menu items in je menu welkom.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
Module probleempje
14 jan 2014 21:04 - 14 jan 2014 21:05
Ik heb even een PM gestuurd, want ik wil graag even in de back-end kijken.
Dat geeft meer duidelijkheid, want zo komen we er denk ik niet uit.
Zodra ik na inloggen op de site meer weet, meld ik dat via dit topic.
Edit WoodyF4u: Of de laatste tip van Astrid nog even proberen. Normaal gesproken klinkt dat wel als de oplossing .
Dat geeft meer duidelijkheid, want zo komen we er denk ik niet uit.
Zodra ik na inloggen op de site meer weet, meld ik dat via dit topic.
Edit WoodyF4u: Of de laatste tip van Astrid nog even proberen. Normaal gesproken klinkt dat wel als de oplossing .
Met vriendelijke groet,
Wouter Compactweb.nl
Wouter Compactweb.nl
- WoodyF4u
- Moderator + Nieuwsteam
Module probleempje
18 jan 2014 17:15
Wibo,
Wat ik zie op het adminscherm van je site komt overeen wat we al dachten.
Je hebt op je site voor elk menu-item wat je in je menu wil tonen een apart menu gemaakt.
Dat is niet nodig.
Voldoende is het om één menu aan te maken.
Daarin maak je dan de menu-items aan die in het menu getoond moeten worden.
Ik kan het wel voor je doen, maar als je het zelf doet leer je er meer van.
En omdat ik geen Super User-rechten heb gekregen, kan ik het nu ook niet.
Doe het als volgt:
1. Ga naar Extensies en kies daar Modulebeheer. Selecteer alle modules die je hebt aangemaakt waarbij onder de kolom type Menu staat. Dus aanvinken: Start, Algemeen, Historie, Intern, Extern, Jeugd en Foto's. Klik daarna op Prullenbak. De modules zijn nu weg.
2. Klik nu op Nieuw en maak een nieuwe module aan met de titel Welkom en het type Menu.
3. Ga nu naar één van de eerder gemaakte menu's. Begin bij jouw oude menu Start. Selecteer daarbinnen het menu-item Contact door er het vinkje voor te activeren.
Activeer daaronder het bolletje bij Kopiëren.
Klik op Selecteren en selecteer in het uitklapschermpje bij het menu Welkom de optie: Toevoegen aan dit menu.
Klik daarna op Verwerken.
3. Herhaal de actie bij stap 3 ook voor je andere oude menu's. Kopieer alle menu-items naar het menu: Welkom.
4. Uiteindelijk kun je via Menu's en Menubeheer alle menu's verwijderen (in de Prullenbak plaatsen) behalve het menu: Welkom.
5. Ga daarna via Menu's naar het menu Welkom. Je kunt daar nu van alle items de volgorde nog aanpassen met de kolom volgorde en de pijltjes. Klik op de Opslaan-diskette als je klaar bent.
Bekijk nu het resultaat op je site.
Als het goed is zie je nu één menu met alle menu-items.
Laat het even weten of het je zo is gelukt.
Wat ik zie op het adminscherm van je site komt overeen wat we al dachten.
Je hebt op je site voor elk menu-item wat je in je menu wil tonen een apart menu gemaakt.
Dat is niet nodig.
Voldoende is het om één menu aan te maken.
Daarin maak je dan de menu-items aan die in het menu getoond moeten worden.
Ik kan het wel voor je doen, maar als je het zelf doet leer je er meer van.
En omdat ik geen Super User-rechten heb gekregen, kan ik het nu ook niet.
Doe het als volgt:
1. Ga naar Extensies en kies daar Modulebeheer. Selecteer alle modules die je hebt aangemaakt waarbij onder de kolom type Menu staat. Dus aanvinken: Start, Algemeen, Historie, Intern, Extern, Jeugd en Foto's. Klik daarna op Prullenbak. De modules zijn nu weg.
2. Klik nu op Nieuw en maak een nieuwe module aan met de titel Welkom en het type Menu.
3. Ga nu naar één van de eerder gemaakte menu's. Begin bij jouw oude menu Start. Selecteer daarbinnen het menu-item Contact door er het vinkje voor te activeren.
Activeer daaronder het bolletje bij Kopiëren.
Klik op Selecteren en selecteer in het uitklapschermpje bij het menu Welkom de optie: Toevoegen aan dit menu.
Klik daarna op Verwerken.
3. Herhaal de actie bij stap 3 ook voor je andere oude menu's. Kopieer alle menu-items naar het menu: Welkom.
4. Uiteindelijk kun je via Menu's en Menubeheer alle menu's verwijderen (in de Prullenbak plaatsen) behalve het menu: Welkom.
5. Ga daarna via Menu's naar het menu Welkom. Je kunt daar nu van alle items de volgorde nog aanpassen met de kolom volgorde en de pijltjes. Klik op de Opslaan-diskette als je klaar bent.
Bekijk nu het resultaat op je site.
Als het goed is zie je nu één menu met alle menu-items.
Laat het even weten of het je zo is gelukt.
Met vriendelijke groet,
Wouter Compactweb.nl
Wouter Compactweb.nl
- WoodyF4u
- Moderator + Nieuwsteam
Tijd voor maken pagina: 0.695 seconden