Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
opgelost Module probleempje
Module probleempje
06 jan 2014 16:51 - 06 jan 2014 17:10
Hoi,
Ik wist niet helemaal waar dit thuis hoorde in alle onderwerpen op deze site, dus heb ik 'm maar in het algemene onderwerp geplaatst.
Ik bebruik Joomla 1.7. Nadat ik een paar menu's heb gemaakt las ik op internet dat je in modulebeheer de volgorde kan wijzigen. Ik heb dit gedaan, maar nu kan ik op mijn website sommige menu's gewoon niet meer zien staan. Ik weet zeker dat de menu's goed zijn aangemaakt, en ze hebben ook allemaal een ander ID-nummer.
Groet,
Wibo
Edit Peter: Ik heb je topic verplaatst naar een beter passend forum.
Ik wist niet helemaal waar dit thuis hoorde in alle onderwerpen op deze site, dus heb ik 'm maar in het algemene onderwerp geplaatst.
Ik bebruik Joomla 1.7. Nadat ik een paar menu's heb gemaakt las ik op internet dat je in modulebeheer de volgorde kan wijzigen. Ik heb dit gedaan, maar nu kan ik op mijn website sommige menu's gewoon niet meer zien staan. Ik weet zeker dat de menu's goed zijn aangemaakt, en ze hebben ook allemaal een ander ID-nummer.
Groet,
Wibo
Edit Peter: Ik heb je topic verplaatst naar een beter passend forum.
- wibo
- Heeft onderwerp gestart
- Nieuw op Joomla!NL
Module probleempje
06 jan 2014 17:05 - 06 jan 2014 17:06
Namens het Joomla!NL team heet ik je van harte welkom op dit forum.
Eerst even dit: Je gebruikt een onveilige versie van Joomla. Update z.s.m. naar Joomla 2.5.17. Gebruik hiervoor het updatepakket van onze downloadpagina (Joomla 1.7 -> 2.5.17 updatepakket).
Heb je de modules wel toegewezen aan alle pagina's en heb je een juiste modulepositie gekozen?
Eerst even dit: Je gebruikt een onveilige versie van Joomla. Update z.s.m. naar Joomla 2.5.17. Gebruik hiervoor het updatepakket van onze downloadpagina (Joomla 1.7 -> 2.5.17 updatepakket).
Heb je de modules wel toegewezen aan alle pagina's en heb je een juiste modulepositie gekozen?
- Peter
- Algemeen Moderator
Module probleempje
06 jan 2014 19:47
Bedankt voor het snelle antwoord!
Wanneer ik mijn Joomla update naar 2.5.17, blijft mijn site dan verder onveranderd? Of moet ik dan wel opnieuw mijn template en widgets installeren?
Wanneer ik mijn Joomla update naar 2.5.17, blijft mijn site dan verder onveranderd? Of moet ik dan wel opnieuw mijn template en widgets installeren?
- wibo
- Nieuw op Joomla!NL
Module probleempje
06 jan 2014 21:28
Je moet natuurlijk wel eerst een back-up maken.
Want je weet maar nooit.
Maar als het goed is, kun je zonder problemen updaten van 1.7 naar 2.5.17.
Succes!
Laat je even weten of dat mogelijk je vraag ook heeft opgelost?
Want je weet maar nooit.
Maar als het goed is, kun je zonder problemen updaten van 1.7 naar 2.5.17.
Succes!
Laat je even weten of dat mogelijk je vraag ook heeft opgelost?
Met vriendelijke groet,
Wouter Compactweb.nl
Wouter Compactweb.nl
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum. |
- WoodyF4u
- Moderator + Nieuwsteam
Module probleempje
07 jan 2014 19:29
Bedankt voor de informatie
Ik zal komende week weer gaan werken aan de website.
Dan zal ik laten weten of dit mijn probleem heeft opgelost of niet.
Ik zal komende week weer gaan werken aan de website.
Dan zal ik laten weten of dit mijn probleem heeft opgelost of niet.
- wibo
- Nieuw op Joomla!NL
Module probleempje
11 jan 2014 14:23
Hoi,
Ik heb mijn Joomla! nu geupdated naar versie 2.5.17. Ik weet alleen niet zeker of ik dit goed heb gedaan. In mijn Modulebeheer menu staat onderaan wel dat ik Joomla 2.5.17 gebruik, maar op mijn website staat onderaan nog steeds Joomla 1.7. Verder is het probleem van mijn menuvolgorde nog niet opgelost.
Groeten,
Wibo
Ik heb mijn Joomla! nu geupdated naar versie 2.5.17. Ik weet alleen niet zeker of ik dit goed heb gedaan. In mijn Modulebeheer menu staat onderaan wel dat ik Joomla 2.5.17 gebruik, maar op mijn website staat onderaan nog steeds Joomla 1.7. Verder is het probleem van mijn menuvolgorde nog niet opgelost.
Groeten,
Wibo
- wibo
- Nieuw op Joomla!NL
Module probleempje
11 jan 2014 15:47
P;laats even een link naar je site, zodat te zien is wat er gebeurt.
Ik vermoed dat die melding 'Joomla! 1.7' op jouw site een tekst uit je template is.
Wat je in de back-end ziet is leidend.
Heb je de modules die je niet ziet wel in de instellingen onderaan in Modulebeheer gekoppeld aan de gewenste pagina's?
A;ls dat niet is gedaan wordt de module namelijk ook niet op de gewenste pagina's getoond.
Ik vermoed dat die melding 'Joomla! 1.7' op jouw site een tekst uit je template is.
Wat je in de back-end ziet is leidend.
Heb je de modules die je niet ziet wel in de instellingen onderaan in Modulebeheer gekoppeld aan de gewenste pagina's?
A;ls dat niet is gedaan wordt de module namelijk ook niet op de gewenste pagina's getoond.
Met vriendelijke groet,
Wouter Compactweb.nl
Wouter Compactweb.nl
- WoodyF4u
- Moderator + Nieuwsteam
Module probleempje
11 jan 2014 16:06
schaakclubfraneker.nl/
Ja, ik heb ze wel gekoppeld. De menu's verdwenen namelijk pas nadat ik de volgorde heb gewijzigd.
Ja, ik heb ze wel gekoppeld. De menu's verdwenen namelijk pas nadat ik de volgorde heb gewijzigd.
- wibo
- Nieuw op Joomla!NL
Module probleempje
11 jan 2014 16:21
Gaat het nu om modules of om menu's?
En kun je aangeven wat er wanneer verdwijnt?
En kun je aangeven wat er wanneer verdwijnt?
Met vriendelijke groet,
Wouter Compactweb.nl
Wouter Compactweb.nl
- WoodyF4u
- Moderator + Nieuwsteam
Module probleempje
11 jan 2014 16:30 - 11 jan 2014 16:30
Bovenaan mijn website staan 5 menu's. Echter staan er in mijn beheer een stuk of 10 gepuliceerde menu's. Het wijzigen van de volgorde lukte niet helemaal, dus besloot ik even op internet te lezen. Daar las ik dat je in het modulebheer heel simpel de volgorde kan wijzigen door op 'volgorde' te klikken. Daarna heb ik de volgorde aangepast door zelf de cijfers 1 t/m 10 in te typen. Nadat ik deze cijfers had ingetypt en op opslaan (Het Disk coontje) had gedrukt, was ineens de helft niet meer zichtbaar op mijn website.
De vraag is dus nu: Hoe kan ik de menu's allemaal zichtbaar en in de gewenste volgorde op mijn site laten weergeven?
De vraag is dus nu: Hoe kan ik de menu's allemaal zichtbaar en in de gewenste volgorde op mijn site laten weergeven?
- wibo
- Nieuw op Joomla!NL
Module probleempje
11 jan 2014 17:05
Je bedoelt waarschijnlijk dat bovenaan je site één menu staat met daarin (gewenst) tien menu-items.
Was de andere helft daarvoor wel zichtbaar?
Anders ligt het misschien aan je template omdat die misschien geen ruimte biedt aan zo veel menu-items.
Was de andere helft daarvoor wel zichtbaar?
Anders ligt het misschien aan je template omdat die misschien geen ruimte biedt aan zo veel menu-items.
Met vriendelijke groet,
Wouter Compactweb.nl
Wouter Compactweb.nl
- WoodyF4u
- Moderator + Nieuwsteam
Module probleempje
11 jan 2014 17:21
De menu items boven aan zijn als het goed is allemaal losse menu items en niet een menu met tien submenu's. Ik denk niet dat het ligt aan de template, want voordat ik de volgorde wijzigde waren alle menu's nog zichtbaar.
- wibo
- Nieuw op Joomla!NL
Tijd voor maken pagina: 0.753 seconden