Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
opgelost Veel afbeeldingen in artikel plaatsen, alleen met div's?
Veel afbeeldingen in artikel plaatsen, alleen met div's?
22 jan 2014 12:23
Voor een klant moet ik veel (32) verschillende afbeeldingen plaatsen in een artikel.
Nu wil ik dit met div's gaan doen maar dat houdt in dat ik er op z'n minst 32 verschillende moet maken met bijbehorende opmaak, etc.
Is er een makkelijkere manier om dit te doen of zit ik gebonden aan div's?
En bestaat er een makkelijke manier om div's te maken?
Nu wil ik dit met div's gaan doen maar dat houdt in dat ik er op z'n minst 32 verschillende moet maken met bijbehorende opmaak, etc.
Is er een makkelijkere manier om dit te doen of zit ik gebonden aan div's?
En bestaat er een makkelijke manier om div's te maken?
- David
- Heeft onderwerp gestart
- Vaste bezoeker van Joomla!NL
- Webneus 2
22 jan 2014 12:27
Je opmaakt blijft toch hetzelfde en wordt bepaald door je css? Ik begrijp het even niet.
Hier
staat overigens een duidelijk voorbeeld.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
22 jan 2014 12:38
Ik heb van diverse site juist begrepen dat er ook een CSS aan gekoppeld moet worden voor de opmaak.
Nu zit er geen opmaak (tekstkleur, H1, etc.) in, in jouw link wordt wel een stylesheet omschreven.
Maar waar plaats je deze dan?
Bij HTML maak je een koppeling binnen de code waarbij je verwijst naar dit bestand.
Plaats je de stylesheet dan in een bestaande CSS van de template of plaats je de bijv. in het mapje afbeeldingen en plaats je deze koppeling in de HTML van het artikel? Of plaats je de opmaak (CSS) direct in je HTML?
Nu zit er geen opmaak (tekstkleur, H1, etc.) in, in jouw link wordt wel een stylesheet omschreven.
Maar waar plaats je deze dan?
Bij HTML maak je een koppeling binnen de code waarbij je verwijst naar dit bestand.
Plaats je de stylesheet dan in een bestaande CSS van de template of plaats je de bijv. in het mapje afbeeldingen en plaats je deze koppeling in de HTML van het artikel? Of plaats je de opmaak (CSS) direct in je HTML?
- David
- Heeft onderwerp gestart
- Vaste bezoeker van Joomla!NL
- Webneus 2
22 jan 2014 12:58
css definities plaats je gewoon in de css van je template.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
Tijd voor maken pagina: 0.677 seconden