Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
template
template
27 jan 2014 23:15
hoi,
ik heb nu ashton template kan ik deze gewoon veranderen in een andere ? zoja moet ik dan iets speciaals doen backup of dergelijke.
gr tasjake
ik heb nu ashton template kan ik deze gewoon veranderen in een andere ? zoja moet ik dan iets speciaals doen backup of dergelijke.
gr tasjake
- tasjake
- Heeft onderwerp gestart
- Bekend met Joomla!NL
template
28 jan 2014 00:50
Door middel van extensiebeheer kan een gezipte template "importeren" , daarna moet je hem in templatebeheer nog actief maken en de pagina's toewijzen aan deze nieuwe template.
Behalve als je een template van dezelfde maker hebt, zullen de moduleposities waarschijnlijk wel aangepast moete worden, daar bijvoorbeeld sidebar-a bij de ene template wellicht een andere postie heeft als bij de nieuwe template. Er gaan verder bij het instellen van een nieuwe template geen modules verloren, alleen dus het hertoewijzen moet gebeuren.
Behalve als je een template van dezelfde maker hebt, zullen de moduleposities waarschijnlijk wel aangepast moete worden, daar bijvoorbeeld sidebar-a bij de ene template wellicht een andere postie heeft als bij de nieuwe template. Er gaan verder bij het instellen van een nieuwe template geen modules verloren, alleen dus het hertoewijzen moet gebeuren.
- TonGeul
- Bekend met Joomla!NL
-
template
28 jan 2014 13:28
ok het is gewoon omdat ik zie dat deze template betalend is. kan ik misschien het beste opschrijven waar alles staat en dan de nieuwe pas installeren, want het allemaal terug zetten is niet mijn sterke kant omdat ik het nog nooit gedaan heb;
gr tasjake
gr tasjake
- tasjake
- Bekend met Joomla!NL
template
29 jan 2014 10:57
de template die ik nu heb vindt ik best wel ok maar daar staat bij voor die officieel te gebruiken is het 5 € maar ik weet niet hoe ik die moet betalen of waar.
of stel nu dat ik een andere wil installeren ben ik bang dat alles weg is en dat er helemaal opnieuw moet worden begonnen .
gr tasjake
of stel nu dat ik een andere wil installeren ben ik bang dat alles weg is en dat er helemaal opnieuw moet worden begonnen .
gr tasjake
- tasjake
- Bekend met Joomla!NL
template
29 jan 2014 11:09
Je hoeft alleen maar te betalen als je de link naar de makers onderin weg wilt hebben. En die moet je bij de meeste gratis templates laten staan, maar is toch niet zo'n probleem?
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
Tijd voor maken pagina: 0.695 seconden