Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
Mail link in artikel geeft fouten aan
03 feb 2014 11:53
Op mijn site
wil ik bij een artikel een mail link plaatsen zodat de mensen me kunnen mailen. Als ik dan de kleur van de tekst waarop de mensen moeten klikken verander van bv zwart naar groen dan klop het mailadres waar de mail naartoe moet niet meer, hij geeft van alle tekst die niet klopt. Hoe kan ik dit oplossen????
- hkraft
- Heeft onderwerp gestart
- Regelmatige bezoeker van Joomla!NL
03 feb 2014 11:59
Dan moet je goed opletten dat er geen overbodige code meekomt en dat je opmaaktags op de juiste plaats staan. Ik denk dat je nu de javascript van de e-mailcloaking te zien krijgt.
Beter is natuurlijk nog om een aparte css definitie te maken voor links in artikelen.
Beter is natuurlijk nog om een aparte css definitie te maken voor links in artikelen.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
03 feb 2014 12:25 - 03 feb 2014 12:29
Deze code staat in de module bij de tekst waar ik de maillink heb gezet in jce editor:
En dit staaat als mailadres ik op de site op KLIK HIER klik:
Edit Jelle. Ik heb de code tussen codetags geplaatst, volgende keer graag zelf doen.
Code:
<p style="text-align: left;"><strong style="text-align: left;"><span style="background-color: #ffffff; color: #171be8; font-family: arial, helvetica, sans-serif; font-size: 14pt;"><a href="mailto:info@jewelforlife.nl?subject=Vraag%20over%20workshop"><span style="color: #171be8;">KLIK HIER<
Code:
<script type='text/javascript'> <!-- var prefix = 'ma' + 'il' + 'to'; var path = 'hr' + 'ef' + '='; var addy88695 = 'info' + '@'; addy88695 = addy88695 + 'jewelforlife' + '.' + 'nl'; document.write('<a ' + path + '\'' + prefix + ':' + addy88695 + '\'>'); document.write(addy88695); document.write('<\/a>'); //-->\n </script><script type='text/javascript'> <!-- document.write('<span style=\'display: none;\'>'); //--> </script>Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. <script type='text/javascript'> <!-- document.write('</'); document.write('span>'); //--> </script>;
Edit Jelle. Ik heb de code tussen codetags geplaatst, volgende keer graag zelf doen.
- hkraft
03 feb 2014 12:58
Alle handmatige opmaakt geeft een conflict met de e-mailcloaking. Dus je zult een css definitie toe moeten voegen.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
- Astrid
03 feb 2014 17:47 - 03 feb 2014 18:38
Ik heb ff op internet gezocht wat e-mailcloaking is en heb een regel toegevoegd zoals op internet stond. Ik heb de regel in toggle editor voor de tekst gezet wat na de link komt, maar hij geeft gewoon de tekst die ik in heb getypt op de site en niet de link Klik hier.
De regel die ik heb toegevoegd is:
om een mail te sturen.
Wat doe ik verkeerd?????
De regel die ik heb toegevoegd is:
Code:
echo JHtml :: _ ( 'email.cloak' , 'info@jewelforlife.nl' , 1 , 'KLIK HIER' , 0 ) ;
Wat doe ik verkeerd?????
- hkraft
03 feb 2014 18:41
Voeg dit toe aan personal.css onderaan:
E-mailcloaking moet je altijd aan laten staan i.v.m. spambescherming.
Code:
.custom a:link {
color: #171be8;
font-weight: bold;
}
Groetjes, Astrid
sluiten
- Astrid
03 feb 2014 20:37
Dus die regel wat ik had toegevoegd en weer verwijderd moet altijd in een artikel staan om een kleur toe te voegen ???? en natuurlijk die regel in personal.css.
- hkraft
03 feb 2014 21:05
Geen opmaak in je editor, alleen css toevoegen.
Groetjes, Astrid
sluiten
- Astrid
Tijd voor maken pagina: 0.878 seconden