Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
opgelost Logo niet zichtbaar op mobiel en tablet
Logo niet zichtbaar op mobiel en tablet
03 feb 2014 22:12
Hallo allemaal,
Ik heb een website met als template Business13 van Gantry. Maar als de site bekeken wordt op een mobiel of tablet dan verschijnt er op de plaats waar het logo hoort te staan, een paar tandwielen met het woord Gantry ernaast. Er staat dus iets niet goed, maar wat? Heb al van alles geprobeerd en overal gezocht, helaas zonder resultaat. Wie kan mij helpen?
Ik heb een website met als template Business13 van Gantry. Maar als de site bekeken wordt op een mobiel of tablet dan verschijnt er op de plaats waar het logo hoort te staan, een paar tandwielen met het woord Gantry ernaast. Er staat dus iets niet goed, maar wat? Heb al van alles geprobeerd en overal gezocht, helaas zonder resultaat. Wie kan mij helpen?
- mus
- Heeft onderwerp gestart
- Bekend met Joomla!NL
-
04 feb 2014 06:21
Kijk eens of het plaatje op RGB staat in plaats van CMYK.
Dat wil nog wel eens voor problemen zorgen
Dat wil nog wel eens voor problemen zorgen
- David
- Vaste bezoeker van Joomla!NL
- Webneus 2
04 feb 2014 08:16
Heb je een link naar je site?
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
04 feb 2014 09:30 - 04 feb 2014 09:31
Als ik op mijn tablet kijk, zie ik de logo's wel, kijk ik op mijn smartphone niet.
Er zijn meer logo's die niet zichtbaar zijn op de smartphone (merken van brillen)
Er gaat iets anders niet goed, je hebt als url naar bijv. brillen staan: www.vdboschoptiek.nl/vdboschoptiek.nl/index.php/brillen
En klopt het dat de slider uitstaat als je de site wilt bekijken op een smartphone?
Er zijn meer logo's die niet zichtbaar zijn op de smartphone (merken van brillen)
Er gaat iets anders niet goed, je hebt als url naar bijv. brillen staan: www.vdboschoptiek.nl/vdboschoptiek.nl/index.php/brillen
En klopt het dat de slider uitstaat als je de site wilt bekijken op een smartphone?
- David
- Vaste bezoeker van Joomla!NL
- Webneus 2
04 feb 2014 10:24
Misschien heb je
hier
iets aan.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
- Astrid
- Moderator + Technisch team
09 feb 2014 22:41
Ik moet dus zien te achterhalen waar dat Gantry-logo staat en het dan vervangen door het bedrijfslogo? Begrijp ik dat goed?Hoe doet ik dat? Heb alle afbeeldingen al bekeken in de directory van de template maar niets gevonden.
En inderdaad, de slider doet het op een smartphone ook niet. De slider is trouwens showplus en deze doet het op andere websites wel op een smartphone...
En inderdaad, de slider doet het op een smartphone ook niet. De slider is trouwens showplus en deze doet het op andere websites wel op een smartphone...
- mus
- Bekend met Joomla!NL
-
09 feb 2014 22:48
Aha, probleem opgelost! Soms ligt het antwoord heel erg voor de hand... In de template manager stonden de opties iPhone Custom Theme en Android Custom Theme op 'On'. Deze op 'Off' gezet en voilá.
Kan dus op slot.
Kan dus op slot.
- mus
- Bekend met Joomla!NL
-
09 feb 2014 22:49
Hallo,
Fijn dat het opgelost is.
Dank je wel voor de terugkoppeling.
Je kunt in de toekomst zelf na het terugkoppelen de topic sluiten door op de groene "opgelost" knop te klikken.
Fijn dat het opgelost is.
Dank je wel voor de terugkoppeling.
Je kunt in de toekomst zelf na het terugkoppelen de topic sluiten door op de groene "opgelost" knop te klikken.
Groeten, Jelle
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens. Vragen uitsluitend via dit Forum. | Is je vraag opgelost? Dan kan je hem zelf
sluiten
- Jelle
- Algemeen Moderator
Tijd voor maken pagina: 0.694 seconden