Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
template 1.5 upgraden naar nieuwste Joomla versie
19 feb 2014 14:45
Ik ben op zoek naar iemand die mij kan en wil helpen bij het upgraden van een verouderde template.
De site en template is tot nu toe 1.5 geweest. Maar ivm een hack via de twittermodule is die
offline gehaald. Om de site in de toekomst weer goed te hebben draaien wil ik kijken of het mogelijk is om de boel te upgraden.
Ik ben totaal geen kenner van Joomla, heb al wel naar een link gekeken over het omzetten van 1.5 naar 2.5. Maar daar kom ik niet uit.
Kan iemand mij helpen??!!
De site en template is tot nu toe 1.5 geweest. Maar ivm een hack via de twittermodule is die
offline gehaald. Om de site in de toekomst weer goed te hebben draaien wil ik kijken of het mogelijk is om de boel te upgraden.
Ik ben totaal geen kenner van Joomla, heb al wel naar een link gekeken over het omzetten van 1.5 naar 2.5. Maar daar kom ik niet uit.
Kan iemand mij helpen??!!
- Flygrrrl
- Heeft onderwerp gestart
- Nieuw op Joomla!NL
19 feb 2014 14:55
Hallo Flygrrrl,
Namens het Joomla!NL team heet ik je van harte welkom op dit forum.
Je zult je Joomla-versie moeten upgraden naar versie 2.5 en op zoek moeten gaan naar een andere template die geschikt is voor 2.5.
Het aanpassen van verouderde templates is niet aan te raden.
Het ligt er een beetje aan welke extensies je gebruikt. Een redelijk basic site is heel goed de migreren met RedMigrator (te vinden bij onze downloads).
Namens het Joomla!NL team heet ik je van harte welkom op dit forum.
Je zult je Joomla-versie moeten upgraden naar versie 2.5 en op zoek moeten gaan naar een andere template die geschikt is voor 2.5.
Het aanpassen van verouderde templates is niet aan te raden.
Het ligt er een beetje aan welke extensies je gebruikt. Een redelijk basic site is heel goed de migreren met RedMigrator (te vinden bij onze downloads).
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
19 feb 2014 15:09
ok.. maar nu volg ik het alweer bijna niet!-) Redmigrator/migreren. Maar goed, ik zal eens kijken of ik ermee kan!
Ik heb toen gebruik gemaakt van de template florella-autumn. Deze heb ik qua beeld e.d. weten aan te passen. Maar ik vraag me af of ik het nog een keer zou kunnen!-S
bedankt voor je antwoord in ieder geval!
Ik heb toen gebruik gemaakt van de template florella-autumn. Deze heb ik qua beeld e.d. weten aan te passen. Maar ik vraag me af of ik het nog een keer zou kunnen!-S
bedankt voor je antwoord in ieder geval!
- Flygrrrl
- Nieuw op Joomla!NL
19 feb 2014 15:22
In dit
draadje
zie je al wel een aantal tips en trucs. Als je nog vragen hebt, dan kan je ze hier altijd stellen.
Succes!
Succes!
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
- Flygrrrl
- Nieuw op Joomla!NL
19 feb 2014 18:30
Hoi,
Als je site al enige jaren oud is en er zit niet al teveel content is, dan is het zeer zeker te overwegen om een geheel nieuwe Joomla 3.x site te maken. Joomla 2.5 wordt ergens Q2 dit jaar opgevolgd door Joomla 3.5. Als je nu naar Joomla 2.5 gaat, dan loop je eigenlijk al weer achter de feiten aan.
Als je site al enige jaren oud is en er zit niet al teveel content is, dan is het zeer zeker te overwegen om een geheel nieuwe Joomla 3.x site te maken. Joomla 2.5 wordt ergens Q2 dit jaar opgevolgd door Joomla 3.5. Als je nu naar Joomla 2.5 gaat, dan loop je eigenlijk al weer achter de feiten aan.
- Otto
- Bezoeker
Tijd voor maken pagina: 0.745 seconden