Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
opgelost Probleem met IE11 ??
Probleem met IE11 ??
14 mrt 2014 22:47
Beste lezers,
Tot kort had ik totaal geen problemen met mijn website, alleen als ik mijn website bezoek via internet explorer zie ik dat het helemaal fout weergeeft. Met google chrome en firefox is er helemaal niks aan de hand.
Heb alles opnieuw geinstaleerd maar geen succes !! Ook een andere template geprobeerd maar nee.
Heb hier en daar gelezen over malware, alleen heb alle malware checks gedaan en mijn site is veilig.
Waar aan kan het liggen ?
www.autoglasperfect.nl/
Hoop dat jullie mij kunnen helpen,
Groetjes
Tot kort had ik totaal geen problemen met mijn website, alleen als ik mijn website bezoek via internet explorer zie ik dat het helemaal fout weergeeft. Met google chrome en firefox is er helemaal niks aan de hand.
Heb alles opnieuw geinstaleerd maar geen succes !! Ook een andere template geprobeerd maar nee.
Heb hier en daar gelezen over malware, alleen heb alle malware checks gedaan en mijn site is veilig.
Waar aan kan het liggen ?
www.autoglasperfect.nl/
Hoop dat jullie mij kunnen helpen,
Groetjes
- xxemrahxx
- Heeft onderwerp gestart
- Nieuw op Joomla!NL
Probleem met IE11 ??
15 mrt 2014 12:48
Hallo,
Namens het Joomla!NL team heet ik je van harte welkom op dit forum.
Nu heb ik geen expertise in Artisteer templates.
Het enigste wat ik mij kan voorstellen is dat je gebruik hebt gemaakt van bijvoorbeeld "Microsoft Word" om teksten op je site te zetten.
Dit neem code's mee waar Internet explorer niet mee om kan gaan en dan deze problemen kan geven.
Namens het Joomla!NL team heet ik je van harte welkom op dit forum.
Nu heb ik geen expertise in Artisteer templates.
Het enigste wat ik mij kan voorstellen is dat je gebruik hebt gemaakt van bijvoorbeeld "Microsoft Word" om teksten op je site te zetten.
Dit neem code's mee waar Internet explorer niet mee om kan gaan en dan deze problemen kan geven.
Groeten, Jelle
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens. Vragen uitsluitend via dit Forum. | Is je vraag opgelost? Dan kan je hem zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Jelle
- Algemeen Moderator
Probleem met IE11 ??
16 mrt 2014 23:02 - 19 mrt 2014 10:35
Hallo Jelle,
Heb wel enkele teksten gebruikt om het inhoud te kopieren van mijn oude joomla website(kopiere plakken) Heb wel JCE editor gebruikt ik weet niet of dat een probleem hebt opgeleverd, daarnaast heb ik het hele template verwijderd en opnieuw geinstaleerd, incl import content maar bleef het voordoen.
Website via vorige versie's van IE bekeken, kom daar geen problemen tegen.
Ik zal even alle teksten op het homepagina opnieuw intypen misschien dat dat gaat helpen.
Heb wel enkele teksten gebruikt om het inhoud te kopieren van mijn oude joomla website(kopiere plakken) Heb wel JCE editor gebruikt ik weet niet of dat een probleem hebt opgeleverd, daarnaast heb ik het hele template verwijderd en opnieuw geinstaleerd, incl import content maar bleef het voordoen.
Website via vorige versie's van IE bekeken, kom daar geen problemen tegen.
Ik zal even alle teksten op het homepagina opnieuw intypen misschien dat dat gaat helpen.
- xxemrahxx
- Nieuw op Joomla!NL
Probleem met IE11 ??
16 mrt 2014 23:14
Deactiveer rokbooster eens en kijk wat er dan gebeurd.
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van dit forum eens. www.paradisehosting.nl | KvK nummer: 08138792 Oost Nederland | Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie.
|
- webbiertje
- Joomla!NL vriend(in)
Probleem met IE11 ??
16 mrt 2014 23:27 - 19 mrt 2014 10:35
Pff ''ZUCHT''
Dank U vriendelijk webbiertje, je hebt van mij een hoop bier tegoed !
rokbooster stond al op update, alleen dat deed hij niet. Is nog een extensie van de vorige template.
Probleem opgelost.
Snap nu waarom het op de test domain het wel goed deed en nu niet. Dus alle troep wat niet gebruikt wordt gewoon verwijderen.
Dank U vriendelijk webbiertje, je hebt van mij een hoop bier tegoed !
rokbooster stond al op update, alleen dat deed hij niet. Is nog een extensie van de vorige template.
Probleem opgelost.
Snap nu waarom het op de test domain het wel goed deed en nu niet. Dus alle troep wat niet gebruikt wordt gewoon verwijderen.
- xxemrahxx
- Nieuw op Joomla!NL
Probleem met IE11 ??
16 mrt 2014 23:53 - 16 mrt 2014 23:55
Niet Joomla core bestanden die je niet gebruikt kun je verwijderen.
Dus pas op wat je verwijderd. Maak altijd eerst een backup van je website en database.
Dus pas op wat je verwijderd. Maak altijd eerst een backup van je website en database.
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van dit forum eens. www.paradisehosting.nl | KvK nummer: 08138792 Oost Nederland | Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie.
|
- webbiertje
- Joomla!NL vriend(in)
Tijd voor maken pagina: 0.691 seconden