Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
opgelost Formulier, achtergrondkleur.
Formulier, achtergrondkleur.
31 mrt 2014 20:49 - 31 mrt 2014 20:53
Op onze website draaien enkele formulieren. 1 soort heb ik gemaakt met een lichtblauwe achtergrondkleur, op het moment dat je het betreffende vak invult. Wat ik ook doe, de andere formulieren (telefoonconsult, emailconsult) blijven oranje houden als achtergrondkleur.
[strike]Verder wil ik de formulieren graag in het Nederlands, maar zaken als naam en adres blijven in het Engels betreffende de invulvelden. Bijv. bij naam: First, Middle, last, Op deze manier zijn de formulieren half Nederlands, half Engels.
Ik krijg het er niet uit. Heb wel het Nederlandse taalpakket geïnstalleerd.[/strike]
Ik gebruik Joomla!2.5.19
www.hetconsultatiehuis.nl
Edit Jelle. Gaarne één vraag per topic. Maak voor de andere vraag een nieuwe topic aan zo houden we het forum overzichtelijk.
Edit Jelle. Ik heb de titel van je topic aangepast.
[strike]Verder wil ik de formulieren graag in het Nederlands, maar zaken als naam en adres blijven in het Engels betreffende de invulvelden. Bijv. bij naam: First, Middle, last, Op deze manier zijn de formulieren half Nederlands, half Engels.
Ik krijg het er niet uit. Heb wel het Nederlandse taalpakket geïnstalleerd.[/strike]
Ik gebruik Joomla!2.5.19
www.hetconsultatiehuis.nl
Edit Jelle. Gaarne één vraag per topic. Maak voor de andere vraag een nieuwe topic aan zo houden we het forum overzichtelijk.
Edit Jelle. Ik heb de titel van je topic aangepast.
- van den Brink
- Heeft onderwerp gestart
- Bekend met Joomla!NL
01 apr 2014 10:00
Ik ken de extensie niet, maar aan de broncode te zien heb je het toch ergens bij het formulier zelf aangepast.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
03 apr 2014 16:01
Ik krijg het echt niet voor elkaar. Wanneer ik bij de instellingen van de formulieren kijk, dan staan de kleuren goed. Online blijven ze oranje.
- van den Brink
- Bekend met Joomla!NL
03 apr 2014 17:24
Joomla cache en browsercache al eens geleegd?
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
- Astrid
03 apr 2014 20:47
Helpt ook niet. Heb een blauwe gedupliceerd, maar die is nu ook oranje, misschien zit t m in de paginaopmaak..
- van den Brink
- Bekend met Joomla!NL
04 apr 2014 10:25
Kijk eens of het helpt als je dit toevoegt aan je template css:
Code:
.control-group.ui-state-highlight {
background-color: #EEE8FA!important;
background-image: none!important;
}
Groetjes, Astrid
sluiten
- Astrid
- van den Brink
- Bekend met Joomla!NL
Tijd voor maken pagina: 0.675 seconden