Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
opgelost kleur achtergrond
kleur achtergrond
09 apr 2014 14:19 - 09 apr 2014 14:43
Hallo,
ik zou graag een topic over de kleur achtergrond nogmaals willen openen.
forum.joomlanl.nl/forum/10-1-5-x-templat...63-kleur-achtergrond
In het antwoord van Astrid staat een hulpmiddel. Hoe kan ik de afbeelding downloaden of moet ik de code in het geheel kopiëren en deze bij de afbeelding plaatsen? Is me onduidelijk
Edit Astrid: Ik heb je topic verplaatst naar het juiste forum (Thx Romke!).
ik zou graag een topic over de kleur achtergrond nogmaals willen openen.
forum.joomlanl.nl/forum/10-1-5-x-templat...63-kleur-achtergrond
In het antwoord van Astrid staat een hulpmiddel. Hoe kan ik de afbeelding downloaden of moet ik de code in het geheel kopiëren en deze bij de afbeelding plaatsen? Is me onduidelijk
Edit Astrid: Ik heb je topic verplaatst naar het juiste forum (Thx Romke!).
- Btb
- Heeft onderwerp gestart
- Vaste bezoeker van Joomla!NL
-
kleur achtergrond
09 apr 2014 14:31
Kopiëren en in je css plaatsen.
Maar je plaatst het topic in 1.5 (deze wordt al lang niet meer ondersteund) zou eerst eens kijken naar upgrade naar 2.5! (als je daar vragen over hebt, maak dan wel een nieuw topic hierover)
Maar je plaatst het topic in 1.5 (deze wordt al lang niet meer ondersteund) zou eerst eens kijken naar upgrade naar 2.5! (als je daar vragen over hebt, maak dan wel een nieuw topic hierover)
Groeten, Romke
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens. Vragen uitsluitend via dit Forum | Is je vraag opgelost? Dan kan je hem zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Romke
- Algemeen Moderator
kleur achtergrond
09 apr 2014 14:34
Ik gebruik 2.5. De topic was destijds geplaatst in 1.5. Het gaat niet om de joomla versie maar om de tool
- Btb
- Heeft onderwerp gestart
- Vaste bezoeker van Joomla!NL
-
kleur achtergrond
09 apr 2014 14:38
Sorry, heb ik w.s. even verkeerd gezien. Maar het antwoord blijf verder hetzelfde, links zie je het vak css met de codes, daaronder staat copy. Plak vervolgens de code in je css. Zorg eventueel wel voor een back-up (kopie) van je bestand.
Groeten, Romke
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens. Vragen uitsluitend via dit Forum | Is je vraag opgelost? Dan kan je hem zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Romke
- Algemeen Moderator
Tijd voor maken pagina: 0.696 seconden