Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
opgelost template verschijnt niet
template verschijnt niet
01 mei 2014 12:28
Hoi,
ben bezig met een website: waalreserfgoed.eu/ en daar is iets wat ik niet eerder heb meegemaakt:
Heb een tijdje niet gewerkt aan deze website en gister weer begonnen. Zoals je kunt zien heb ik een menu met submenu's en het menu dat ik gister heb gemaakt is 'Stichting' Als je de submenu's aanklikt verschijnt niet de template die ik wil en die wel onder alle andere submenu's verschijnt. In menubeheer uiteraard deze template gekozen. Zie waarschijnlijk iets over het hoofd, maar wat??
Iemand een idee?
Dank je!
ben bezig met een website: waalreserfgoed.eu/ en daar is iets wat ik niet eerder heb meegemaakt:
Heb een tijdje niet gewerkt aan deze website en gister weer begonnen. Zoals je kunt zien heb ik een menu met submenu's en het menu dat ik gister heb gemaakt is 'Stichting' Als je de submenu's aanklikt verschijnt niet de template die ik wil en die wel onder alle andere submenu's verschijnt. In menubeheer uiteraard deze template gekozen. Zie waarschijnlijk iets over het hoofd, maar wat??
Iemand een idee?
Dank je!
- PeterL
- Heeft onderwerp gestart
- Bekend met Joomla!NL
-
template verschijnt niet
01 mei 2014 12:32
Nieuwe menu in templatebeheer toekennen aan het template?
Jan
Jan
- jan
- Vaste bezoeker van Joomla!NL
template verschijnt niet
01 mei 2014 12:39
?? misschien begrijp ik je verkeerd Jan maar toewijzing van template heb ik gedaan in menubeheer!
Peter
Peter
- PeterL
- Bekend met Joomla!NL
-
template verschijnt niet
01 mei 2014 12:44
Zo te zien gebruik je overal dezelfde template. Lijkt me eerder de rechter module die niet aan dat menu-item is toegewezen.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
template verschijnt niet
01 mei 2014 12:57Astrid schreef : Zo te zien gebruik je overal dezelfde template. Lijkt me eerder de rechter module die niet aan dat menu-item is toegewezen.
Dat zou dan ook voor de footer gelden, die is verschillend.
Wat betreft toekennen via Templatebeheer, ligt niet direct voor de hand omdat gebruikelijk is "standaard" template. Maar in Templatebeheer kun je ook menu's toewijzen.
Jan
- jan
- Vaste bezoeker van Joomla!NL
template verschijnt niet
01 mei 2014 15:06
Astrid en Jan,
ben er uit! idd modules niet toegewezen; had een erchtermodule en footermodule aangemaakt die niet bleken te zijn toegewezen!??
Wijze les; werk een website in één keer af en laat er niet te veel tijd tussen zitten! @#$%^&*()
Beide hartelijk dank!!
Peter
ben er uit! idd modules niet toegewezen; had een erchtermodule en footermodule aangemaakt die niet bleken te zijn toegewezen!??
Wijze les; werk een website in één keer af en laat er niet te veel tijd tussen zitten! @#$%^&*()
Beide hartelijk dank!!
Peter
- PeterL
- Bekend met Joomla!NL
-
Tijd voor maken pagina: 0.685 seconden