Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
Advies mobiele templates
Advies mobiele templates
19 jun 2014 15:02
Ik wil met Joomla 2.5. een mobiele website maken.
Wat is het slimste wat ik daarmee kan doen? Ik kan natuurlijk een standaard template nemen en dat ziet er op een mobieltje gewoon uit als een standaard website. Maar dat kan volgens mij mooier en beter. Iemand advies?
Wat is het slimste wat ik daarmee kan doen? Ik kan natuurlijk een standaard template nemen en dat ziet er op een mobieltje gewoon uit als een standaard website. Maar dat kan volgens mij mooier en beter. Iemand advies?
- nomos
- Heeft onderwerp gestart
- Regelmatige bezoeker van Joomla!NL
-
Advies mobiele templates
19 jun 2014 15:06
Waarom niet met Joomla 3? Er zijn heel veel responsive templates beschikbaar. Het kan ook wel met Joomla 2.5 natuurlijk, maar als je nu nog moet starten dan lijkt me Joomla 3 een beter keuze. Maar deze site draait op Joomla 2.5 met een responsive template, dus het kan ook.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
Advies mobiele templates
19 jun 2014 15:10
Hoi Astrid,
Ben recentelijk overgegaan naar 2.5 dus ben daar nu redelijk in thuis. Om nu weer over te schakelen is me nu even een deur te ver.
Kun je wat meer info geven hoe ik dan aan zo een "esponsive template" kom?
Ben recentelijk overgegaan naar 2.5 dus ben daar nu redelijk in thuis. Om nu weer over te schakelen is me nu even een deur te ver.
Kun je wat meer info geven hoe ik dan aan zo een "esponsive template" kom?
- nomos
- Heeft onderwerp gestart
- Regelmatige bezoeker van Joomla!NL
-
Advies mobiele templates
19 jun 2014 15:12
Groeten, Jelle
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens. Vragen uitsluitend via dit Forum. | Is je vraag opgelost? Dan kan je hem zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Jelle
- Algemeen Moderator
Tijd voor maken pagina: 0.653 seconden