Skip to main content

Welkom bij Joomla!NL

Om alle mogelijkheden van dit forum te kunnen gebruiken, moet je je eerst registreren.

Vermeld in iedere vraag duidelijk:
  1. De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
  2. De volledige url van je website indien mogelijk.
  3. De versie van de extensie waar de vraag over gaat.

opgelost Menu verplaatsen in bestaande template

Menu verplaatsen in bestaande template

23 jun 2014 13:06
Joomla Experts

Weet iemand of ik het menu welke nu boven het logo (slider) staat ook onder het logo kan zetten?

Deze afbeelding is verborgen voor gasten.
Login of registreer om deze te zien.

www.beautyinstituut-diascara.nl
  • KeesZeus2014
  • KeesZeus2014's Profielfoto Heeft onderwerp gestart
  • Bezoeker
  • Bezoeker

23 jun 2014 13:22
Kan wel, maar dan moet je je template gaan "verbouwen" en dat is niet zomaar gedaan bij een Warp framework.
Wil je alleen een logo? Dan zou je ook positie headerbar of logo voor je logo kunnen gebruiken.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst.
Vragen uitsluitend via dit forum.
yndi.nl - kvk 17157725
Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf sluiten .
Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie.
  • Astrid
  • Astrid's Profielfoto
  • Moderator + Technisch team
  • Moderator + Technisch team

23 jun 2014 13:44
Hoi Astrid,

Daar was ik al bang voor, ik had al het e.e.a. nagekeken over een WRAP Template (ThemeKat template)

Het probleem is dat ik heb geprobeerd het logo wat nu in de slider staat, te verplaatsen naar positie logo maar dat is me niet gelukt.

"Ik ben een beginnend gebruiker van Joomla, en maak deze template voor een familielid. Vond het wel leuk om me erin te verdiepen, gezien de template op google gezocht, maar je komt zoveel tegen. Voordeel van Joomla is dat er gebruik gemaakt kan worden van een forum als deze, waar de vragen ook 'juist' beantwoord worden."
  • KeesZeus2014
  • Bezoeker
  • Bezoeker

23 jun 2014 14:00

Astrid schreef : Kan wel, maar dan moet je je template gaan "verbouwen" en dat is niet zomaar gedaan bij een Warp framework.
Wil je alleen een logo? Dan zou je ook positie headerbar of logo voor je logo kunnen gebruiken.

Astrid, het is me gelukt en heb het logo geplaats in de logo module. Maar krijg deze niet 'center' te staan/te zien... enig idee hoe ik dat zou kunnen doen?
  • KeesZeus2014
  • Bezoeker
  • Bezoeker
Moderators: JelleRomke
Tijd voor maken pagina: 0.654 seconden
Gemaakt door Kunena

Wil je Joomla!NL steunen?

Steun Joomla!NLAlle teamleden werken enthousiast, op vrijwillige basis, mee aan Joomla!NL. Maar een website met forum kost nu eenmaal geld. Dus als je Joomla!NL wilt steunen, dan kan dat, graag zelfs!

Lees hier meer informatie