Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
ThemeKat template - wijzigen tekst kleur & type
23 jun 2014 15:40
Hoi,
Ik ben aan het werk in een WARP template met meerdere opties tot kleuren en lettertypes. Standaard kan ik een keus maken uit verschillende kleuren en lettertypes:
- De kleur die ik zou willen als Primary is 'zwart' maar deze staat er niet standaard bij, de 'mouse over' kan zo blijven (die neem ik wel uit het standaard lijstje)
- Het lettertype moet klassieker, en deze staat er niet standaard bij. Waar kan ik dit wijzigen?
Gezien dit een WARP template is ben ik er niet helemaal bekend mee en wil niet alles om zeep helpen.
site: www.beautyinstituut-diascara.nl
Ik ben aan het werk in een WARP template met meerdere opties tot kleuren en lettertypes. Standaard kan ik een keus maken uit verschillende kleuren en lettertypes:
Deze afbeelding is verborgen voor gasten.
Login of registreer om deze te zien.
Login of registreer om deze te zien.
- De kleur die ik zou willen als Primary is 'zwart' maar deze staat er niet standaard bij, de 'mouse over' kan zo blijven (die neem ik wel uit het standaard lijstje)
- Het lettertype moet klassieker, en deze staat er niet standaard bij. Waar kan ik dit wijzigen?
Gezien dit een WARP template is ben ik er niet helemaal bekend mee en wil niet alles om zeep helpen.
site: www.beautyinstituut-diascara.nl
- KeesZeus2014
- Heeft onderwerp gestart
- Bezoeker
23 jun 2014 15:44
Het is een afgeleide van een Yootheme template. Yootheme heeft uitgebreide
documentatie
voor Warp 6 framework.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
23 jun 2014 15:57Astrid schreef : Het is een afgeleide van een Yootheme template. Yootheme heeft uitgebreide documentatie voor Warp 6 framework.
Astrid, hetgeen welke jij aangeeft heb ik reeds bezocht, maar kan nergens terugvinden hoe je de kleur aanpast. Er is enkel documentatie te zien voor het toevoegen van een tekst type, welke mijn vraag deels beantwoord: www.yootheme.com/themes/documentation/cu...-new-css-js-or-fonts
> Enig idee hoe de tekst kleuren toegevoegd/aangepast kunnen worden zodat deze ook in de Template opties zichtbaar zijn?
- KeesZeus2014
- Heeft onderwerp gestart
- Bezoeker
23 jun 2014 16:09
Dan zul je waarschijnlijk de standaardkleuren die in het template beschikbaar zijn zelf moeten aanpassen.
Kijk even of je template een custom.css-bestand kan herkennen.
In dat geval hoef je niet de basis-css-bestanden aan te passen en verandert er ook niets bij een update.
Om te zoeken naar de juiste regels in het css-bestand kun je Firebug gebruiken.
Tip: maak gebruik van de Firebug-addon voor Firefox (link naar deze tool is hier te vinden). Met deze tool kun je o.a. van ieder onderdeel van de site de css definities achterhalen en waar in welk bestand ze staan.
Tevens kun je met deze tool in de betreffende pagina van je site veranderingen aanbrengen in de css definities en meteen zien wat het effect is (later eventueel wel zelf de aanpassingen aanbrengen in css bestanden).
Kijk even of je template een custom.css-bestand kan herkennen.
In dat geval hoef je niet de basis-css-bestanden aan te passen en verandert er ook niets bij een update.
Om te zoeken naar de juiste regels in het css-bestand kun je Firebug gebruiken.
Tip: maak gebruik van de Firebug-addon voor Firefox (link naar deze tool is hier te vinden). Met deze tool kun je o.a. van ieder onderdeel van de site de css definities achterhalen en waar in welk bestand ze staan.
Tevens kun je met deze tool in de betreffende pagina van je site veranderingen aanbrengen in de css definities en meteen zien wat het effect is (later eventueel wel zelf de aanpassingen aanbrengen in css bestanden).
Met vriendelijke groet,
Wouter Compactweb.nl
Wouter Compactweb.nl
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum. |
- WoodyF4u
- Moderator + Nieuwsteam
23 jun 2014 20:18
Het moet kunnen, want ik heb er in het verleden ook wel eens ergens iets over gelezen.
Maar aangezien Warp 6 hopeloos verouderd is, raad ik je aan om over te stappen naar naar Warp 7
Maar aangezien Warp 6 hopeloos verouderd is, raad ik je aan om over te stappen naar naar Warp 7
Met vriendelijke groet,
Wouter Compactweb.nl
Wouter Compactweb.nl
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum. |
- WoodyF4u
- Moderator + Nieuwsteam
Tijd voor maken pagina: 0.653 seconden