Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
vikslider afbeeldingen in achtergrond jce editor
02 jul 2014 08:55
Hoi,
Op deze site gebruik ik de module 'vikslider' voor de slideshow bovenin.
Wanneer ik ingelogd ben en in de editor ben krijg ik de afbeeldingen van de slideshow in de achtergrond allemaal onder elkaar. Op zich levert dat geen problemen op, maar ik vind het beeld wat verstoord (voor de klant) dus het zou fijn zijn als de achtergrond weg is.
Heeft iemand een idee hoe ik dit eruit kan krijgen.
Heb een afbeelding als bijlage toegevoegd om te laten zien hoe het eruit ziet.
Op deze site gebruik ik de module 'vikslider' voor de slideshow bovenin.
Wanneer ik ingelogd ben en in de editor ben krijg ik de afbeeldingen van de slideshow in de achtergrond allemaal onder elkaar. Op zich levert dat geen problemen op, maar ik vind het beeld wat verstoord (voor de klant) dus het zou fijn zijn als de achtergrond weg is.
Heeft iemand een idee hoe ik dit eruit kan krijgen.
Heb een afbeelding als bijlage toegevoegd om te laten zien hoe het eruit ziet.
- skelp
- Heeft onderwerp gestart
- Bekend met Joomla!NL
-
02 jul 2014 09:19
Kijk eens of je ergens een javascript conflict hebt als je inlogt en de editor geopend hebt.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
02 jul 2014 09:51
Hoi Astrid,
Ik heb gekeken met firebug als ik ingelogd ben, maar ik ben niet goed thuis in javascript en ik weet dus niet hoe/waar ik moet kijken.
Volgens iemand van jce komt het doordat vikslider geen juiste css creëert (...?)
Groet, Liesbeth
Ik heb gekeken met firebug als ik ingelogd ben, maar ik ben niet goed thuis in javascript en ik weet dus niet hoe/waar ik moet kijken.
Volgens iemand van jce komt het doordat vikslider geen juiste css creëert (...?)
Groet, Liesbeth
- skelp
- Bekend met Joomla!NL
-
02 jul 2014 10:07
Kijk met Firebug en klik op Net. Pagina refreshen en dan zie je een groot aantal regels. Dan klik je op Console en kijk je of daar rode regels staan.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
- Astrid
02 jul 2014 10:12
Bedankt, ik zie geen rode regels bij console, maar wel een hele lijst met gele uitroeptekens.
Groet, Liesbeth
Groet, Liesbeth
- skelp
- Bekend met Joomla!NL
-
02 jul 2014 10:17
Installeer jquery easy eens. Gewoon installeren en activeren, verder niets instellen. Ben benieuwd of het dan wel goed werkt.
Groetjes, Astrid
sluiten
- Astrid
02 jul 2014 10:28
Hoi Astrid,
Geïnstalleerd en geactiveerd. Vervolgens krijg ik onderstaande melding (zie bijlage) en het probleem is niet opgelost, dus ik heb hem maar weer uitgeschakeld.
Vast bedankt voor je hulp trouwens.
Groet, Liesbeth
Geïnstalleerd en geactiveerd. Vervolgens krijg ik onderstaande melding (zie bijlage) en het probleem is niet opgelost, dus ik heb hem maar weer uitgeschakeld.
Vast bedankt voor je hulp trouwens.
Groet, Liesbeth
Deze afbeelding is verborgen voor gasten.
Login of registreer om deze te zien.
Login of registreer om deze te zien.
- skelp
- Bekend met Joomla!NL
-
02 jul 2014 11:26
Ik begrijp even niet wat dat /HTML/ in je pad doet. Daar komt die melding namelijk vandaan. Dus er kan ook nog iets anders fout zitten in je site dat die fout bij de editor veroorzaakt.
Groetjes, Astrid
sluiten
- Astrid
Tijd voor maken pagina: 0.666 seconden