Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
Layout probleem met o.a. Fusion menu (in Gantry)
11 jul 2014 18:10
Een hele tijd geleden heb ik deze website voor mijn partner in elkaar gezet en dat werkte op zich prima (ik heb minder met bouwen van websites en ben meer van het muteren). Het zag er goed uit en ook het Fusion menu werkte normaal. Sinds een tijdje staat het menu links geparkeerd en ook het blog is kaduuk.
Ligt dit nu aan het menu of aan Gantry? Heb al een beetje zitten aanpassen (ook Gantry update), maar kom geen stap verder.
Betreft wel een free template .
Wie wil er eens meekijken naar de site ?
alvast bedankt voor jullie hulp, het wordt zeer gewaardeerd.
groet,
Marcel
Ligt dit nu aan het menu of aan Gantry? Heb al een beetje zitten aanpassen (ook Gantry update), maar kom geen stap verder.
Betreft wel een free template .
Wie wil er eens meekijken naar de site ?
alvast bedankt voor jullie hulp, het wordt zeer gewaardeerd.
groet,
Marcel
- MarcelM
- Heeft onderwerp gestart
- Nieuw op Joomla!NL
11 jul 2014 21:03
Hallo,
Namens het Joomla!NL team heet ik je van harte welkom op dit forum.
Je maakt gebruik van wel een oude versie van Joomla ( 2.5.4 ) ga eerst eens updaten naar joomla 2.5.22 ook voor de veiligheid van de site.
Kijk of er dan nog problemen zijn, heb je problemen met updaten maak daar dan een nieuwe topic voor aan.
Namens het Joomla!NL team heet ik je van harte welkom op dit forum.
Je maakt gebruik van wel een oude versie van Joomla ( 2.5.4 ) ga eerst eens updaten naar joomla 2.5.22 ook voor de veiligheid van de site.
Kijk of er dan nog problemen zijn, heb je problemen met updaten maak daar dan een nieuwe topic voor aan.
Groeten, Jelle
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens. Vragen uitsluitend via dit Forum. | Is je vraag opgelost? Dan kan je hem zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Jelle
- Algemeen Moderator
12 jul 2014 10:46
Natuurlijk moet je updaten zoals Jelle aangeeft, maar je hebt denk ik een groter probleem: je template wordt niet geladen. Daarnaast vraag ik me af of dit template wel zo'n goede keus is gezien de reacties over ingebouwde virussen die ik
hier
tegenkom.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
12 jul 2014 13:59
Jelle en Astrid,
Bedankt voor jullie reacties.
Ik ga proberen te updaten, maar daarvoor moet ik bij de hostingcompany aankloppen, want krijg geen toestemming voor de update in Joomla. Wellicht dan ook maar op zoek naar een nieuwe template. Heb huidige al vanaf oktober 2012 en voorheen probleemloos. Dus ga ik eerst updaten naar 2.5.22. Zal na update melden of dat voldoende was. Groet en thx Marcel
Bedankt voor jullie reacties.
Ik ga proberen te updaten, maar daarvoor moet ik bij de hostingcompany aankloppen, want krijg geen toestemming voor de update in Joomla. Wellicht dan ook maar op zoek naar een nieuwe template. Heb huidige al vanaf oktober 2012 en voorheen probleemloos. Dus ga ik eerst updaten naar 2.5.22. Zal na update melden of dat voldoende was. Groet en thx Marcel
- MarcelM
- Heeft onderwerp gestart
- Nieuw op Joomla!NL
Tijd voor maken pagina: 0.669 seconden