Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
niet joomla foto album
niet joomla foto album
12 feb 2012 21:12
Hallo ik heb bij mijn oude website shozam gebruikt als foto album. Eigenlijk bevalt mij deze heel goed. Nu vraag ik me af of deze ook te gebruiken is op mijn Joomla website?
Zo ja, hoe doe ik dat dan? Ik hoop dat iemand me kan helpen.
Zo ja, hoe doe ik dat dan? Ik hoop dat iemand me kan helpen.
- rjappeltsje
- Heeft onderwerp gestart
- Joomla!NL ontdekker
niet joomla foto album
12 feb 2012 21:15
Hallo,
Ik weet niet waar je oude site mee gebouwd is maar als je wilt doorgaan met joomla kan je beter een joomla extensie gebruiken.
Zoals joomgallery.
Ik weet niet waar je oude site mee gebouwd is maar als je wilt doorgaan met joomla kan je beter een joomla extensie gebruiken.
Zoals joomgallery.
Groeten, Jelle
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens. Vragen uitsluitend via dit Forum. | Is je vraag opgelost? Dan kan je hem zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Jelle
- Algemeen Moderator
niet joomla foto album
12 feb 2012 21:26
Bedankt voor je reactie.
mijn oude site heb ik met een combi van dreamweaver en frontpage gemaakt. Ja ja ik weet het een beetje omslachtig.
Op dit moment heb ik twee gallery's geprobeerd. Ozio gallery (maar dan kan ik geen sub aan maken volgens mij) en Phoca gallery die ik maar niet aan de praat krijg.
Deze is al helemaal naar mijn zin en leek me wel gemakkelijk. (oude site is nog online: kun je vinden op: www.cmvconcordia.nl ik werk er niet zoveel meer aan, moet nodig aangepast worden want er zitten momenteel nogal wat foutjes in)
mijn oude site heb ik met een combi van dreamweaver en frontpage gemaakt. Ja ja ik weet het een beetje omslachtig.
Op dit moment heb ik twee gallery's geprobeerd. Ozio gallery (maar dan kan ik geen sub aan maken volgens mij) en Phoca gallery die ik maar niet aan de praat krijg.
Deze is al helemaal naar mijn zin en leek me wel gemakkelijk. (oude site is nog online: kun je vinden op: www.cmvconcordia.nl ik werk er niet zoveel meer aan, moet nodig aangepast worden want er zitten momenteel nogal wat foutjes in)
- rjappeltsje
- Joomla!NL ontdekker
niet joomla foto album
12 feb 2012 21:32Dus heel wat anders dan joomla, ook omdat joomla een database gebruikt.mijn oude site heb ik met een combi van dreamweaver en frontpage gemaakt.
De enigste tip die ik je kan geven is ga verder met joomla en zijn mogelijkheden met oog op de extensies, en vergeet de oude site.
Het is niet te vergelijken.
Groeten, Jelle
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens. Vragen uitsluitend via dit Forum. | Is je vraag opgelost? Dan kan je hem zelf
sluiten
- Jelle
- Algemeen Moderator
niet joomla foto album
12 feb 2012 21:43
Je kunt de oude applicatie altijd in de wrapper van Joomla aanroepen.
- Otto
- Bezoeker
niet joomla foto album
12 feb 2012 22:56 - 12 feb 2012 23:00Ja dat is mogelijk maar waarom een omweg als joomla over mooie fotoalbums beschikt?Otto schreef : Je kunt de oude applicatie altijd in de wrapper van Joomla aanroepen.
En persoonlijk vind ik het via de wrapper geen mooie oplossing.
En anders leg het TS ook even uit hoe het via de wrapper gaat.
Groeten, Jelle
sluiten
- Jelle
- Algemeen Moderator
niet joomla foto album
12 feb 2012 23:37
Hoi Jelle,
Je hebt en punt. Het is echter aan de TS om te besluiten welk pad hij wil bewandelen.
Als ik naar zijn site kijk, dan vermoed iik dat Phoca Gallery een goed oplossing voor hem is.
Je hebt en punt. Het is echter aan de TS om te besluiten welk pad hij wil bewandelen.
Als ik naar zijn site kijk, dan vermoed iik dat Phoca Gallery een goed oplossing voor hem is.
- Otto
- Bezoeker
niet joomla foto album
25 feb 2012 14:59
Bedankt voor jullie reactie.
Ik ben enige tijd niet online geweest, maar nu weer volop aan de slag gegaan.
Ben ook bezig geweest met phocagallery maar kreeg het niet echt gemakkelijk aan de praat.
Het foto album is nu eigenlijk nog het enige wat er moet gebeuren, maar zit nog volop te twijfelen wat te doen. Om dingen in de css te wijzigen vind ik een crime, het zal waarschijnlijk toch phocagallery worden, dan nog maar wat puzzelen.
Topic kan wat mij betreft gesloten worden.
Ik ben enige tijd niet online geweest, maar nu weer volop aan de slag gegaan.
Ben ook bezig geweest met phocagallery maar kreeg het niet echt gemakkelijk aan de praat.
Het foto album is nu eigenlijk nog het enige wat er moet gebeuren, maar zit nog volop te twijfelen wat te doen. Om dingen in de css te wijzigen vind ik een crime, het zal waarschijnlijk toch phocagallery worden, dan nog maar wat puzzelen.
Topic kan wat mij betreft gesloten worden.
- rjappeltsje
- Joomla!NL ontdekker
Tijd voor maken pagina: 0.673 seconden