Ik ben op zoek naar een horizontaal menu gemaakt uit verschillende tabs met elk een instelbare kleur. Als ik op de tab klik, moet deze naar voren komen/of een shadow krijgen en ook een 'currently selected' kleur krijgen.. Het menu hoeft geen sublevels, alleen tabbladen..
Weet iemand een dergelijk menu? Of is dit met CSS makkelijk te maken? Ik vind wel menu's, maar die hebben allemaal dezelfde tabkleur en 1 current kleur.. Ik heb dus echt per tab een andere kleur nodig...
This feature gives you the ability to include extra CSS files related to the active menu item. This means that you can have different backgrounds, color schemes or whatever per menu item.
ik had daar natuurlijk al gekeken, maar alle menu;s die ik kon gebruiken waren commercial, en ik heb geen zin om er voor te betalen.. Dus ik ga aan de slag met die andere optie, thanks daar voor!
Alle teamleden werken enthousiast, op vrijwillige basis, mee aan Joomla!NL. Maar een website met forum kost nu eenmaal geld. Dus als je Joomla!NL wilt steunen, dan kan dat, graag zelfs!