Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
tekst kwijt
tekst kwijt
04 mrt 2012 16:23
Goedenmiddag,
Als ik een artikel open zie ik de tekst niet meer staan terwijl ik die wel gemaakt en opgeslagen heb. Ik heb de tekst gemaakt in Word, daarna gekopieerd naar Notepad++ en vervolgens in het artikel geplaatst. Of ik type direct de tekst in een artikel in.
Wie weet hoe ik dat kan voorkomen? Ik moet nu elke keer opnieuw de tekst in een artikel zetten.
De tekst staat nog wel op de site.
Met vriendelijke groet,
Wilma
www.monumentenbelangenwinterswijk.nl
item: Open Monumentendag
Als ik een artikel open zie ik de tekst niet meer staan terwijl ik die wel gemaakt en opgeslagen heb. Ik heb de tekst gemaakt in Word, daarna gekopieerd naar Notepad++ en vervolgens in het artikel geplaatst. Of ik type direct de tekst in een artikel in.
Wie weet hoe ik dat kan voorkomen? Ik moet nu elke keer opnieuw de tekst in een artikel zetten.
De tekst staat nog wel op de site.
Met vriendelijke groet,
Wilma
www.monumentenbelangenwinterswijk.nl
item: Open Monumentendag
- Dirkje19
- Heeft onderwerp gestart
- Joomla!NL ontdekker
tekst kwijt
04 mrt 2012 18:21
Hallo,
Je kunt je artikelen beter niet in Word schrijven.
Word veranderd namelijk de gehele opmaak van je tekst als je deze kopieert en plakt.
Je kunt beter binnen Joomla de tekst direct schrijven en vervolgens als je deze bijv. wilt controleren op spelling fouten van Joomla naar word kopiëren en vervolgens de fouten die je in word vind in Joomla oplossen. Dus zo min mogelijk kopiëren en plakken.
succes!
n9iels
Je kunt je artikelen beter niet in Word schrijven.
Word veranderd namelijk de gehele opmaak van je tekst als je deze kopieert en plakt.
Je kunt beter binnen Joomla de tekst direct schrijven en vervolgens als je deze bijv. wilt controleren op spelling fouten van Joomla naar word kopiëren en vervolgens de fouten die je in word vind in Joomla oplossen. Dus zo min mogelijk kopiëren en plakken.
succes!
n9iels
Kijk op
www.joomladocumenten.nl
voor handleidingen en documentaties over Joomla!
- n9iels
- Joomla!NL vriend(in)
-
tekst kwijt
04 mrt 2012 18:26
Bedoel je dat je de tekst niet meer zit in het editor scherm in de backend? Gebruik je JCE? Dan moet je even naar de instellingen van JCE kijken. Op de site zie ik nl gewoon tekst. En zolang je maar via notepad (++) je tekst naar je editor zet, kan je rustig je teksten van Word gebruiken. Dus dat is bij jou het probleem niet.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
Tijd voor maken pagina: 0.757 seconden