Skip to main content

Welkom bij Joomla!NL

Om alle mogelijkheden van dit forum te kunnen gebruiken, moet je je eerst registreren.

Vermeld in iedere vraag duidelijk:
  1. De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
  2. De volledige url van je website indien mogelijk.
  3. De versie van de extensie waar de vraag over gaat.

Website opent niet bij iedereen

02 apr 2012 08:25 - 02 apr 2012 08:26
Mijn website www.gjsfoto.nl opent niet bij iedereen. Ik krijg van sommige tehoren dat die niet doet en bij wat hebben er geen problemen mee. Weten jullie waaraan het kan liggen?
Ik heb Joomla 2.5.3
  • Gigabird
  • Gigabird's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Joomla!NL ontdekker
  • Joomla!NL ontdekker

02 apr 2012 10:58
Heb je in je configuration.php je live_site ingevuld?
  • Otto
  • Otto's Profielfoto
  • Bezoeker
  • Bezoeker

02 apr 2012 11:18
Wat gebeurt er bij degegen waarbij de website "niet opent"?
Krijgen ze een 505 error?
Soms kan het aan het .htaccess bestand liggen. Je zou dan het hosting bedrijf moeten vragen wat voor aanpassingen je evt. moet doen.

Groetnis,
Liesbeth
  • skelp
  • skelp's berichtenfoto
  • Bekend met Joomla!NL
  • Bekend met Joomla!NL

02 apr 2012 15:04
Ik weet niet wat ze ervoor krijgen bij diegene waar het niet doet. Zal het vragen en als ik antwoord heb zal ik contact opnemen met het hosting bedrijf. Mijn website word gehost door One.com
  • Gigabird
  • Joomla!NL ontdekker
  • Joomla!NL ontdekker

02 apr 2012 18:25
Via een andere forum kreeg ik bericht die wist dat ik mijn template gedownload heb van Joomla51.
Dit staat op de website van Joomla51 en heb dit gedownload en geïnstalleerd:
Code:
Do our templates support Internet explorer 6? As with most template providers our templates no longer support IE6. Some reasons to name a few.. The browser is 9 years old and within this time period has been succeeded by two new versions From the beginning it has been subject to many security vulnerabilities, such as spyware, adware, etc and it still contains vulnerbilities Support for modern websites is lacking and holding back developers Constant "hacking" must be implemented to get a website to display equally in IE6 as it does in IE 7/8, Firefox, Safari, Chrome, etc There are several free supieror browsers to choose from, firefox, safari, chrome, opera, etc Its only through peoples continued persistance to support this browser that it has lasted to this date We recommend the following Joomla Plugin to warn IE6 users who visit your site... http://extensions.joomla.org/extensions/style-a-design/browsers-a-web-standards/8337

Ik hoop dat het probleem nu verholpen is.
  • Gigabird
  • Joomla!NL ontdekker
  • Joomla!NL ontdekker
Moderators: JelleRomke
Tijd voor maken pagina: 0.631 seconden
Gemaakt door Kunena

Wil je Joomla!NL steunen?

Steun Joomla!NLAlle teamleden werken enthousiast, op vrijwillige basis, mee aan Joomla!NL. Maar een website met forum kost nu eenmaal geld. Dus als je Joomla!NL wilt steunen, dan kan dat, graag zelfs!

Lees hier meer informatie