Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
Probleem met registratie formulier
27 apr 2012 07:45
G'day,
Ik heb een probleem met mijn registratie formulier op mijn website.
Als nieuwe gebruiker zich wilt registreren kan deze nergens de optie vinden om te registreren. Inloggen van bestaande gebruikers gaat wel zonder enig probleem. Daarnaast kan ik in het Admin gedeelte een nieuwe gebruiker wel toevoegen. Ook is in het Plugin gedeelte de optie "Gebruiker-contactpersoon aanmaken" op actief gezet.
Weet iemand wat het probleem is of wat ik verkeerd doe? Zo ja, graag in simpele bewoording uitleggen(stappen)hoe ik dit kan oplossen, want ik ben een groentje wat betreft Joomla
Joomla versie : 2.5.4
Kunena Forum: K 1.7
Template: Beez_20
Website: www.dutchphilateliclibrary.com
Ik heb een probleem met mijn registratie formulier op mijn website.
Als nieuwe gebruiker zich wilt registreren kan deze nergens de optie vinden om te registreren. Inloggen van bestaande gebruikers gaat wel zonder enig probleem. Daarnaast kan ik in het Admin gedeelte een nieuwe gebruiker wel toevoegen. Ook is in het Plugin gedeelte de optie "Gebruiker-contactpersoon aanmaken" op actief gezet.
Weet iemand wat het probleem is of wat ik verkeerd doe? Zo ja, graag in simpele bewoording uitleggen(stappen)hoe ik dit kan oplossen, want ik ben een groentje wat betreft Joomla
Joomla versie : 2.5.4
Kunena Forum: K 1.7
Template: Beez_20
Website: www.dutchphilateliclibrary.com
- DutchPL
- Heeft onderwerp gestart
- Nieuw op Joomla!NL
27 apr 2012 08:36
Hallo DutchPL,
Namens het Joomla!NL team heet ik je van harte welkom op dit forum.
Gebruiker - Contactpersoon aanmaken heeft er niets mee te maken en vraag me af of je dit wilt. Deze plugin maakt automatisch een contactpersoon aan voor een gebruiker.
Kijk eens bij gebruikers en dan bovenin bij opties. Staat daar Gebruikersregistratie toestaan op 'Ja'?
Namens het Joomla!NL team heet ik je van harte welkom op dit forum.
Gebruiker - Contactpersoon aanmaken heeft er niets mee te maken en vraag me af of je dit wilt. Deze plugin maakt automatisch een contactpersoon aan voor een gebruiker.
Kijk eens bij gebruikers en dan bovenin bij opties. Staat daar Gebruikersregistratie toestaan op 'Ja'?
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
27 apr 2012 09:00
Astrid bedankt voor je antwoord.
Als ik op gebruikers klik dan krijg ik het volgende te zien.
"500 - Er deed zich een fout voor.
Table 'dutchphi_jos1.jos_user_notes' doesn't exist SQL=SELECT n.user_id, COUNT(n.id) As note_count FROM jos_user_notes AS n WHERE n.user_id IN (43,42) AND n.state >= 0 GROUP BY n.user_id"
Wat betekend dit dit?
Als ik op gebruikers klik dan krijg ik het volgende te zien.
"500 - Er deed zich een fout voor.
Table 'dutchphi_jos1.jos_user_notes' doesn't exist SQL=SELECT n.user_id, COUNT(n.id) As note_count FROM jos_user_notes AS n WHERE n.user_id IN (43,42) AND n.state >= 0 GROUP BY n.user_id"
Wat betekend dit dit?
- DutchPL
- Nieuw op Joomla!NL
27 apr 2012 09:05
Dat je even bij extensiebeheer je database moet repareren.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
- Astrid
27 apr 2012 09:29
Database is ondertussen gerepareerd.
Gebruikersregistratie toestaan stond op 'nee' en heb ik op "Ja" gezet.
Als ik een test uitvoer om een nieuwe gebruiker te registreren krijg ik als ik op registreer klik de volgende foutmelding:
"Fatal error: Call to a member function checkAnswer() on a non-object in /home/dutchphi/domains/dutchphilateliclibrary.com/public_html/libraries/cms/form/rule/captcha.php on line 47"
Wat heb ik hier verkeerd gedaan?
Gebruikersregistratie toestaan stond op 'nee' en heb ik op "Ja" gezet.
Als ik een test uitvoer om een nieuwe gebruiker te registreren krijg ik als ik op registreer klik de volgende foutmelding:
"Fatal error: Call to a member function checkAnswer() on a non-object in /home/dutchphi/domains/dutchphilateliclibrary.com/public_html/libraries/cms/form/rule/captcha.php on line 47"
Wat heb ik hier verkeerd gedaan?
- DutchPL
- Nieuw op Joomla!NL
27 apr 2012 15:00
Denk dat je
hier
de oplossing vindt.
Groetjes, Astrid
sluiten
- Astrid
Tijd voor maken pagina: 0.665 seconden