Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
opgelost Volgorde artikelen niet te beïnvloeden
Volgorde artikelen niet te beïnvloeden
15 mei 2013 12:09
Joomla 2.5.11
www.gergemwoerden.nl
extensie n.v.t.
Ik heb een aantal artikelen in Nieuws|Nieuwsflits (weergegeven aan de linkerkant) en de volgorde van weergeven kan ik maar niet beïnvloeden. Wat ik ook doe met de volgorde (in het artikel-overzicht met die cijfertjes en pijltjes) en de gedeelde-opties in Opties en dan kiezen voor datum, volgorde, het maakt allemaal niet uit wat er gebeurd.
Eventjes dacht ik nog aan de cache van de browser, maar ook met Ctrl-F5 verandert er niets.
Er zijn wel wat topics op dit gebied, maar de daar aangedragen oplossingen werken bij mij niet,
Wie kan mij helpen??
www.gergemwoerden.nl
extensie n.v.t.
Ik heb een aantal artikelen in Nieuws|Nieuwsflits (weergegeven aan de linkerkant) en de volgorde van weergeven kan ik maar niet beïnvloeden. Wat ik ook doe met de volgorde (in het artikel-overzicht met die cijfertjes en pijltjes) en de gedeelde-opties in Opties en dan kiezen voor datum, volgorde, het maakt allemaal niet uit wat er gebeurd.
Eventjes dacht ik nog aan de cache van de browser, maar ook met Ctrl-F5 verandert er niets.
Er zijn wel wat topics op dit gebied, maar de daar aangedragen oplossingen werken bij mij niet,
Wie kan mij helpen??
- corbins
- Heeft onderwerp gestart
- Bekend met Joomla!NL
15 mei 2013 12:33
Aanmaakdatum zou moeten werken. Er lijkt inderdaad een bug in de optie volgorde te zitten in die zin dat de items net in de verkeerde volgorde getoond worden, dus aflopend in plaats van oplopend.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
15 mei 2013 17:18
Wat ik ook aan de aanmaakdatum verander, de volgorde van de artikelen wordt onveranderd weergegeven.
Bij de gedeelde opties staat de volgorde op 'meest recente eerst' en bij 'datum voor sortering' staat 'gemaakt'.
Ook bij 'oudste eerst' verandert er niets.
Bij de gedeelde opties staat de volgorde op 'meest recente eerst' en bij 'datum voor sortering' staat 'gemaakt'.
Ook bij 'oudste eerst' verandert er niets.
- corbins
- Bekend met Joomla!NL
15 mei 2013 17:21
Volgens mij probeer je het bij artikelen aan te passen i.p.v. bij de moduleparameters, klopt dat?
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
- Astrid
15 mei 2013 17:30
De datum pas ik bij de artikelen aan inderdaad.
De weergave-volgorde bij de opties. De opties zijn denk ik niet per artikel maar algemeen!?
De weergave-volgorde bij de opties. De opties zijn denk ik niet per artikel maar algemeen!?
- corbins
- Bekend met Joomla!NL
16 mei 2013 09:00
Hoe staat de volgorde bij je module dan?
Groetjes, Astrid
sluiten
- Astrid
16 mei 2013 09:46
Zoals op de bijlage is te zien: meest recente eerst, datum voor sortering: gemaakt.
Maar dat maakt verder niet veel uit wat ik daar instel, het lijkt geen enkele invloed te hebben.
Maar dat maakt verder niet veel uit wat ik daar instel, het lijkt geen enkele invloed te hebben.
- corbins
- Bekend met Joomla!NL
16 mei 2013 09:54
Het is de module nieuwsflits, dus je moet dat instellen bij de module en niet bij artikelen of andere parameters!
Groetjes, Astrid
sluiten
- Astrid
Tijd voor maken pagina: 0.750 seconden