Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
Kan mailfunctie niet opstarten
24 mei 2013 11:53
Het zoveelste topic naar ik mag aannemen maar ik heb niets kunnen vinden dat mijn probleem oplost.
Ik heb versie 2.5.11 en probeer een groeps mail te versturen van mijn fotoclub. Het gekke is dat ik eerst WEL een groepsmail kon versturen en een minuut of tien later (ik was iets vergeten te vermelden) ging het plotsklaps niet meer en kreeg ik de melding "kan de mailfunctie niet opstarten". Weet een van jullie waar hier het probleem zou kunnen zitten?
Alvast bedankt
Ik heb versie 2.5.11 en probeer een groeps mail te versturen van mijn fotoclub. Het gekke is dat ik eerst WEL een groepsmail kon versturen en een minuut of tien later (ik was iets vergeten te vermelden) ging het plotsklaps niet meer en kreeg ik de melding "kan de mailfunctie niet opstarten". Weet een van jullie waar hier het probleem zou kunnen zitten?
Alvast bedankt
- pvfoto
- Heeft onderwerp gestart
- Nieuw op Joomla!NL
25 mei 2013 09:55
Heb je al gekeken of je wel gewoon mail kunt versturen via je contactformulier. Heb je je mailinstellingen nagekeken? Het lijkt me vreemd dat het spontaan ineens niet meer werkt.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
25 mei 2013 10:59
Misschien was ik niet duidelijk genoeg maar ik bedoel het versturen van een groepsmail vanuit de backend.
- pvfoto
- Nieuw op Joomla!NL
25 mei 2013 11:00
Je was wel duidelijk, maar je zult de oorzaak moeten vinden. Dus eerst kijken of je uberhaupt via je site kunt mailen.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
- Astrid
- Moderator + Technisch team
25 mei 2013 11:07
Er komt idd niets binnen maar ik begrijp niet goed dat het 10 minuten voor het versturen van mijn laatste groepsmail, wel doorgezonden kreeg. ??????
- pvfoto
- Nieuw op Joomla!NL
26 mei 2013 22:05
Het contact formulier is, na een vertraging van ca 4 uur alsnog binnen gekomen.
Wat kan er verder nog verkeerd gaan om een groepsmail vanuit de backend te verzenden?
Wat kan er verder nog verkeerd gaan om een groepsmail vanuit de backend te verzenden?
- pvfoto
- Nieuw op Joomla!NL
26 mei 2013 22:09
Hallo,
Dan werkt het dus wel in joomla, neem eens contact op met je host en vraag of zij problemen hebben met de mail versturing.
Dan werkt het dus wel in joomla, neem eens contact op met je host en vraag of zij problemen hebben met de mail versturing.
Groeten, Jelle
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens. Vragen uitsluitend via dit Forum. | Is je vraag opgelost? Dan kan je hem zelf
sluiten
- Jelle
- Algemeen Moderator
Tijd voor maken pagina: 0.654 seconden