Skip to main content

Welkom bij Joomla!NL

Om alle mogelijkheden van dit forum te kunnen gebruiken, moet je je eerst registreren.

Vermeld in iedere vraag duidelijk:
  1. De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
  2. De volledige url van je website indien mogelijk.
  3. De versie van de extensie waar de vraag over gaat.

opgelost Artikel homepage niet zichtbaar

Artikel homepage niet zichtbaar

21 jun 2013 15:45
Omdat de vorige uitleg zo goed geholpen heeft, nog een vraagje :) Ik heb een artikel aangemaakt, waarbij ik bij speciaal: 'ja' heb ingevuld. Aanvankelijk stond ie op de homepage (dat is ook de bedoeling), totdat ik een menu-item 'nieuws' heb aangemaakt. In dat menu-item heb ik 1 artikel geplaatst. Ik ben de precieze stappen die ik heb gezet vergeten, maar ik herinner me dat ik ergens iets met 'categorieblog' heb gedaan. In mijn overzicht 'speciale artikelen' staan 2 artikelen genoemd: het nieuwsbericht en de intro voor op de homepage. Punt is dat op de website zelf ( www.retreatspanje.nl ) alleen het nieuwsbericht wordt getoond. De hometekst zelf is verdwenen. Het is de bedoeling dat op de plek waar nu het nieuwsitem staat, de hometekst komt te staan. Het nieuwsitem zou daar ergens onder terecht moeten komen.... Heeft iemand enig idee wat te doen? Ik gebruik Joomla 2.5.11. Alvast heel erg bedankt!

21 jun 2013 15:59
Misschien handig om eerst je header af te maken? Of anders even tijdelijk die debug uit te zetten. Het wordt nu heel lastig om je site te bekijken voor de leden als dat grote groene vlak er steeds voor staat.
Wat er precies gebeurt is even gokken. Je homepage is een menu-item van het type speciale artikelen. Dus daar zouden inderdaad alle artikelen getoond moeten worden die je als speciaal hebt aangemerkt. Kijk even of je daar wel gekozen hebt voor alle categorieën. Anders misschien even tijdelijk wijzigen naar menu type Enkel artikel en dan je homepage artikel kiezen?

Menu-item Nieuws is een blog waar al je artikelen uit de categorie nieuws getoond worden.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst.
Vragen uitsluitend via dit forum.
yndi.nl - kvk 17157725
Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf sluiten .
Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie.
  • Astrid
  • Astrid's Profielfoto
  • Moderator + Technisch team
  • Moderator + Technisch team

22 jun 2013 00:26
Hai Astrid, dank je voor je antwoord! Sorry voor het vlak. Ik heb het inmiddels verwijderd... Je schrijft: "kijk even of je daar wel gekozen hebt voor alle categorieën". Eh... waar? Ook begrijp ik niet wat je bedoelt met 'wijzigen naar menu type enkel'...sorry, het zullen we heel vanzelfsprekende dingen zijn, maar voor mij is het allemaal nogal nieuw....

22 jun 2013 00:33
Nu kwam ik er zelf toch opeens achter wat het probleem was (het artikel was geplaatst in de categorie 'sample data' en ik had die categorie gedepubliceerd. Iig staat het artikel er nu weer op, weliswaar op de verkeerde plek. Maar ik zal eerst zelf proberen wat te sleutelen... Dank voor jullie hulp!
Moderators: JelleRomke
Tijd voor maken pagina: 0.631 seconden
Gemaakt door Kunena

Wil je Joomla!NL steunen?

Steun Joomla!NLAlle teamleden werken enthousiast, op vrijwillige basis, mee aan Joomla!NL. Maar een website met forum kost nu eenmaal geld. Dus als je Joomla!NL wilt steunen, dan kan dat, graag zelfs!

Lees hier meer informatie