Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
opgelost Optie aanmaakdatum back-end niet zichtbaar
Optie aanmaakdatum back-end niet zichtbaar
01 nov 2013 10:54
Hallo,
Als ik via de back-end een artikel plaats dan is de optie verdwenen om een begin- en einddatum te selecteren.
via de front-end is deze optie wel zichtbaar.
wie heeft een oplossing deze functie weer zichtbaar te maken?
alvast bedankt voor de hulp
Dennis
Als ik via de back-end een artikel plaats dan is de optie verdwenen om een begin- en einddatum te selecteren.
via de front-end is deze optie wel zichtbaar.
wie heeft een oplossing deze functie weer zichtbaar te maken?
alvast bedankt voor de hulp
Dennis
- Debengel
- Heeft onderwerp gestart
- Joomla!NL ontdekker
01 nov 2013 11:00
Als je in het artikel rechts naar Instellen Bewerkvenster gaat dan kan je daar Toon Publicatieopties aanzetten.
Wil je dit voor alle artikelen aanzetten, dan kan dat vanuit Artikelbeheer en klik dan rechtsboven op de Opties knop en kies op het tabblad Bewerkingsweergave dezelfde instelling voor de Toon publicatieopties.
Wil je dit voor alle artikelen aanzetten, dan kan dat vanuit Artikelbeheer en klik dan rechtsboven op de Opties knop en kies op het tabblad Bewerkingsweergave dezelfde instelling voor de Toon publicatieopties.
Gahan Zwart
CMSJoy
KVK: 01164886
CMSJoy
- GahanZwart
- Bekend met Joomla!NL
-
01 nov 2013 11:08
Bedankt voor je antwoord.
wat jij bedoelt is dat als het artikel geplaatst is kan de bezoeker zien wanneer het is geplaatst en door wie. deze optie werkt prima
Wat ik bedoel is dat bij het maken van een artikel de optie is verdwenen om een artikel uitgestelde datum of een einddatum mee te geven. zie plaatje.
wat jij bedoelt is dat als het artikel geplaatst is kan de bezoeker zien wanneer het is geplaatst en door wie. deze optie werkt prima
Wat ik bedoel is dat bij het maken van een artikel de optie is verdwenen om een artikel uitgestelde datum of een einddatum mee te geven. zie plaatje.
Deze afbeelding is verborgen voor gasten.
Login of registreer om deze te zien.
- Debengel
- Joomla!NL ontdekker
01 nov 2013 11:14
Je wil toch in de achterkant de velden in je screenshot getoond hebben? Als je zoals ik beschreef via opties de Publicatie opties aan zet dan zie je in de achterkant in een artikel aan de rechterkant als bovenste item Publicatie opties verschijnen en daar staan de velden die jij wil zien. Probeer het eens uit.
Gahan Zwart
CMSJoy
CMSJoy
- GahanZwart
- Bekend met Joomla!NL
-
01 nov 2013 11:29
Geen publicatie opties in artikel:
Aanzetten van publicatie opties via menu backend: Inhoud -> Artikelen -> Knop opties, tabblad Bewerkingsweergave:
En kies Opslaan en sluiten.
Dan terug naar artikel, nu heb je Publicatie opties wel met de door jouw gewenste velden:
Aanzetten van publicatie opties via menu backend: Inhoud -> Artikelen -> Knop opties, tabblad Bewerkingsweergave:
En kies Opslaan en sluiten.
Dan terug naar artikel, nu heb je Publicatie opties wel met de door jouw gewenste velden:
Gahan Zwart
CMSJoy
CMSJoy
- GahanZwart
- Bekend met Joomla!NL
-
01 nov 2013 11:31
Het werkt inderdaad, werd even op het verkeerde been gezet omdat de velden niet direct zichtbaar werden (Als je in het artikel rechts naar Instellen Bewerkvenster gaat dan kan je daar Toon Publicatieopties aanzetten.) moest eerst op opslaan klikken.
Ik heb het nu via de optie's aangezet en hij doet het weer.
bedankt voor je support.
Ik heb het nu via de optie's aangezet en hij doet het weer.
bedankt voor je support.
- Debengel
- Joomla!NL ontdekker
Tijd voor maken pagina: 0.639 seconden