Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
Registratie probleem
Registratie probleem
11 nov 2013 11:04
Hallo,
Ik heb het volgende probleem met de website. Als een gebruiker een bestelling plaats kan deze zich registreren. Dit werkt in zoverre dat de gebruiker ook een activatielink ontvangt. Dan gaat het echter fout omdat de gebruiker een melding krijgt dat de actievatielink succesvol is verzonden. Ik zie echter op de backend dat de gebruiker niet is ingeschakeld en niet geactiveerd is. Als ik deze dan activeer. en de gebruiker wil de volgende keer inloggen bij het bestelproces komt er een foutmelding u heeft geen toegang tot het privegedeelte van de website. Mijn vraag hoe kan ik dit oplossen. Het gaat om de website dark-mystery.eu.
Ik gebruik Joomla 2.5.16 en virtuemart 2.022
Ik heb het volgende probleem met de website. Als een gebruiker een bestelling plaats kan deze zich registreren. Dit werkt in zoverre dat de gebruiker ook een activatielink ontvangt. Dan gaat het echter fout omdat de gebruiker een melding krijgt dat de actievatielink succesvol is verzonden. Ik zie echter op de backend dat de gebruiker niet is ingeschakeld en niet geactiveerd is. Als ik deze dan activeer. en de gebruiker wil de volgende keer inloggen bij het bestelproces komt er een foutmelding u heeft geen toegang tot het privegedeelte van de website. Mijn vraag hoe kan ik dit oplossen. Het gaat om de website dark-mystery.eu.
Ik gebruik Joomla 2.5.16 en virtuemart 2.022
- DarkMystery
- Heeft onderwerp gestart
- Nieuw op Joomla!NL
Registratie probleem
11 nov 2013 11:47
Klopt. Als je Virtuemart gebruikt dan moet je bij gebruikersbeheer bij de opties bij registratie Accountactivatie voor nieuwe gebruikers op Zelf zetten.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
Registratie probleem
12 nov 2013 08:58
Helaas. Deze heb ik op Zelf staan. Heb je misschien nog een andere oplossing voor mij?
- DarkMystery
- Nieuw op Joomla!NL
Registratie probleem
12 nov 2013 09:07
Sorry, verkeerd gekeken. Die moet op Geen staan.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
- Astrid
Registratie probleem
12 nov 2013 10:53
Ik heb dit gewijzigd naar geen echter krijg ik nog steeds de melding:
U heeft geen toegang tot het privégedeelte van deze website.
In het gebruikersgedeelte wordt het account nu wel automatisch ingeschakeld en geactiveerd.
U heeft geen toegang tot het privégedeelte van deze website.
In het gebruikersgedeelte wordt het account nu wel automatisch ingeschakeld en geactiveerd.
- DarkMystery
- Nieuw op Joomla!NL
Registratie probleem
12 nov 2013 11:15
Wat heb je op geregistreerd of hoger staan dan? Dat moet je even nakijken.
Groetjes, Astrid
sluiten
- Astrid
Registratie probleem
13 nov 2013 09:03
Hoe bedoel je dit. Zou je dit misschien een beetje duidelijker kunnen uitleggen. Ben nog niet echt een gevorderde gebruiker.
- DarkMystery
- Nieuw op Joomla!NL
Registratie probleem
13 nov 2013 09:13
Is voor mij lastig om te zien. Het lijkt erop dat je ergens bij een menu-item of een module de toegang op Geregistreerd hebt staan in plaats van op Publiek. Of dat je (en dat hoop ik echt niet) hebt geëxperimenteerd met toegangsrechten. Zoals je kunt zien heb ik me twee keer geregistreerd, 1x in de oude situatie en 1x in de nieuwe en ik zie nu bij inloggen die melding inderdaad. En dat is niet goed en gebeurt nooit bij standaard instellingen.
Groetjes, Astrid
sluiten
- Astrid
Registratie probleem
14 nov 2013 12:12
Ik denk dat ik het gevonden heb zie bijgevoegd printscreen. Alleen rest dan nog de vraag hoe dit te wijzigen. Snap er helemaal niks van ik heb hier namelijk nooit iets in gewijzigd.
Deze afbeelding is verborgen voor gasten.
Login of registreer om deze te zien.
Login of registreer om deze te zien.
- DarkMystery
- Nieuw op Joomla!NL
Registratie probleem
14 nov 2013 12:42
Kan ik weinig aan zien. Welke gebruikersgroep is dit? Ik vermoed (maar dan moet ik echt gokken) dat die instelling op Overgenomen moet staan. En: deze instellingen wijzigen echt niet vanzelf, dus dat moet je zelf aangepast hebben.
Groetjes, Astrid
sluiten
- Astrid
Registratie probleem
18 nov 2013 12:40
Ik heb in een bestandje mijn rechten instellingen overgenomen. Zou je hier eens naar kunnen kijken waar aan mijn fout kan liggen?? In deze instellingen heb ik echt naar mijn weten nooit iets veranderd. Het enige waar deze fout vandaan zou kunnen komen is dat ik een hele tijd terug ReCaptcha had geïnstalleerd. Na deze installatie had ik ook registratie problemen waarna ik deze weer heb gedeïnstalleerd.
- DarkMystery
- Nieuw op Joomla!NL
- DarkMystery
- Nieuw op Joomla!NL
Tijd voor maken pagina: 0.767 seconden