Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
opgelost Lazarus Guestbook in een iFrame
Lazarus Guestbook in een iFrame
03 dec 2013 11:07
Hoi,
op een website (Joomla 2.5) heb ik het Lazarus Guestbook opgenomen in een iFrame. Op een desktop computer werkt alles perfect. Nu heb ik gebruik gemaakt van een template met Responsive Design maar op b.v. een iPad verschijnen de zgn. scrolbalken niet en valt dus het gastenboek gedeeltelijk weg en ook achter de footer door. Vraag me af (vond er niks over op dit forum) of iemand hier ervaring mee heeft.
dank je!
op een website (Joomla 2.5) heb ik het Lazarus Guestbook opgenomen in een iFrame. Op een desktop computer werkt alles perfect. Nu heb ik gebruik gemaakt van een template met Responsive Design maar op b.v. een iPad verschijnen de zgn. scrolbalken niet en valt dus het gastenboek gedeeltelijk weg en ook achter de footer door. Vraag me af (vond er niks over op dit forum) of iemand hier ervaring mee heeft.
dank je!
- PeterL
-
Heeft onderwerp gestart
- Bekend met Joomla!NL
-
-
03 dec 2013 11:11
Wat is de reden dat je kiest voor een extern gastenboek in een iframe?
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
-
- Moderator + Technisch team
-
03 dec 2013 11:19
tja, das 'n goeie 
Het Phoca Guestbook kan als waardeloos worden beschouwd en van de gastenboeken die ik verder heb gezien vond ik Lazarus de beste optie gezien z'n flexibiliteit (maar sta altijd open voor suggesties natuurlijk)

Het Phoca Guestbook kan als waardeloos worden beschouwd en van de gastenboeken die ik verder heb gezien vond ik Lazarus de beste optie gezien z'n flexibiliteit (maar sta altijd open voor suggesties natuurlijk)
- PeterL
-
Heeft onderwerp gestart
- Bekend met Joomla!NL
-
-
03 dec 2013 13:30 - 03 dec 2013 13:38Waar dit op gebaseerd is bij mij een raadsel, het Phoca Guestbook wordt het meest gebruikt.Het Phoca Guestbook kan als waardeloos worden beschouwd
Ook al even gekeken bij EasybookReloaded ?
Groeten, Jelle
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens. Vragen uitsluitend via dit Forum. | Is je vraag opgelost? Dan kan je hem zelf
sluiten
Laatst bewerkt 03 dec 2013 13:38 door Jelle.
- Jelle
-
- Algemeen Moderator
-
03 dec 2013 13:56
Dank voor de suggestie!
Phoca guestbook is niet spambod proof en daar heb ik geen zin in.
Maar hopelijk heeft nog iemand een suggesties omtrent de iFrame........
Phoca guestbook is niet spambod proof en daar heb ik geen zin in.
Maar hopelijk heeft nog iemand een suggesties omtrent de iFrame........
- PeterL
-
Heeft onderwerp gestart
- Bekend met Joomla!NL
-
-
03 dec 2013 14:07 - 03 dec 2013 14:10Als je het gebruikt in samen werking met ECC is het spambot proof.Phoca guestbook is niet spambod proof en daar heb ik geen zin in.

En kijk hier ook even.
Groeten, Jelle
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens. Vragen uitsluitend via dit Forum. | Is je vraag opgelost? Dan kan je hem zelf
sluiten
Laatst bewerkt 03 dec 2013 14:10 door Jelle.
- Jelle
-
- Algemeen Moderator
-
03 dec 2013 23:19
Hoi Jelle,
hoe je het ook keert of draait, Phoca moet je regelmatig cleanen via de back-end omdat spammers zijn doorgedrongen, meestal robots i.d.d. ECC zou daar een goede oplossing kunnen zijn. De vraag is waarom je dat zou doen i.p.v. een gastenboek dat door een simpele vraag- en antwoordfunctie (SAPTCHA) alles ondervangt. Maar goed, ik respecteer ieders mening.
hoe je het ook keert of draait, Phoca moet je regelmatig cleanen via de back-end omdat spammers zijn doorgedrongen, meestal robots i.d.d. ECC zou daar een goede oplossing kunnen zijn. De vraag is waarom je dat zou doen i.p.v. een gastenboek dat door een simpele vraag- en antwoordfunctie (SAPTCHA) alles ondervangt. Maar goed, ik respecteer ieders mening.
- PeterL
-
Heeft onderwerp gestart
- Bekend met Joomla!NL
-
-
04 dec 2013 00:58 - 04 dec 2013 00:58Oké,De vraag is waarom je dat zou doen i.p.v. een gastenboek dat door een simpele vraag- en antwoordfunctie (SAPTCHA) alles ondervangt
Omdat je vraag en probleem was, "een template met Responsive Design" in samenwerking met een iframe.
En daar zit dus het probleem met oog op responsive.
Als je niets met Phoca hebt kijk dan eens naar EBR waar ECC is ingebouwd.
Probleem opgelost toch?

Groeten, Jelle
sluiten
Laatst bewerkt 04 dec 2013 00:58 door Jelle.
- Jelle
-
- Algemeen Moderator
-
- PeterL
-
Heeft onderwerp gestart
- Bekend met Joomla!NL
-
-
04 dec 2013 17:15
Gelukkig vond ik zelf het probleem en dus de oplossing;
Heb deze template gemaakt in Artisteer en de footer viel over de hele breedte van de pagina, buiten de container.
Nu heb ik de footer binnen de pagina (container) geplaatst en gaat deze wel keurig naar onder bij responsive design.
Dit voor diegene die ook nog eens met dit probleempje te maken krijgt!
Peter
Heb deze template gemaakt in Artisteer en de footer viel over de hele breedte van de pagina, buiten de container.
Nu heb ik de footer binnen de pagina (container) geplaatst en gaat deze wel keurig naar onder bij responsive design.
Dit voor diegene die ook nog eens met dit probleempje te maken krijgt!
Peter
- PeterL
-
Heeft onderwerp gestart
- Bekend met Joomla!NL
-
-
Tijd voor maken pagina: 0.845 seconden