Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
opgelost Foto's
Foto's
19 jan 2014 13:31
Hoi,
Kan iemand mijn vertellen hoe ik foto's verwijder en nieuwe op kan zetten?
Bedankt alvast
gr Tasjake
Kan iemand mijn vertellen hoe ik foto's verwijder en nieuwe op kan zetten?
Bedankt alvast
gr Tasjake
- tasjake
-
Heeft onderwerp gestart
- Bekend met Joomla!NL
-
Foto's
19 jan 2014 14:55
Hallo,
Dit kan via Mediabeheer of via FTP.
Als je een fotoalbum hebt dan kan het via de extensie zelf.
Dit kan via Mediabeheer of via FTP.
Als je een fotoalbum hebt dan kan het via de extensie zelf.
Deze afbeelding is verborgen voor gasten.
Login of registreer om deze te zien.
Login of registreer om deze te zien.
Groeten, Jelle
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens. Vragen uitsluitend via dit Forum. | Is je vraag opgelost? Dan kan je hem zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Jelle
-
- Algemeen Moderator
-
Foto's
19 jan 2014 16:43
Hoi Jelle
Ik ga het straks eens proberen via mediabeheer. Is gewoon voor op mijn startpagina wat oude foto's weg te doen en nieuwe in de plaats te zetten. Ik heb cuteftp al gedownload ma in krijg geen verbinding
Als het niet lukt hoor je nog van mij.
Bedankt alvast.
Gr tasjake
Ik ga het straks eens proberen via mediabeheer. Is gewoon voor op mijn startpagina wat oude foto's weg te doen en nieuwe in de plaats te zetten. Ik heb cuteftp al gedownload ma in krijg geen verbinding
Als het niet lukt hoor je nog van mij.
Bedankt alvast.
Gr tasjake
- tasjake
-
Heeft onderwerp gestart
- Bekend met Joomla!NL
-
Foto's
19 jan 2014 17:02
Filezilla is een meer gebruikt ftp programma maar moet natuurlijk ook correct ingesteld worden.
Jan
Jan
- jan
-
- Vaste bezoeker van Joomla!NL
-
Foto's
19 jan 2014 21:07
Stel even dat je voldoende opslagruimte bij je hoster hebt en het alleen om de paar foto's van de voorpagina gaat, dan zou je ook eenvoudig de nieuwe foto's naar een map op de server kunnen uploaden.
Bij voorkeur een map binnen de map 'images'
Uploaden kan via Mediabeheer wat Jelle je al aangaf, maar ook via een FTP-programma zoals Filezilla of CuteFTP.
Als je de foto's in de map hebt geupload, ga je (liefst met JCE als editor) naar het voorpagina-artikel.
Klik de foto die weg moet aan en verwijder deze.
Klik in JCE op het Afbeeldings-teken en selecteer via de popup die dan verschijnt de nieuwe foto uit de map die je net hebt gebruikt.
Die nieuwe foto verschijnt nu in het artikel.
Opslaan en klaar !
Bij voorkeur een map binnen de map 'images'
Uploaden kan via Mediabeheer wat Jelle je al aangaf, maar ook via een FTP-programma zoals Filezilla of CuteFTP.
Als je de foto's in de map hebt geupload, ga je (liefst met JCE als editor) naar het voorpagina-artikel.
Klik de foto die weg moet aan en verwijder deze.
Klik in JCE op het Afbeeldings-teken en selecteer via de popup die dan verschijnt de nieuwe foto uit de map die je net hebt gebruikt.
Die nieuwe foto verschijnt nu in het artikel.
Opslaan en klaar !
Met vriendelijke groet,
Wouter Compactweb.nl
Wouter Compactweb.nl
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum. |
- WoodyF4u
-
- Moderator + Nieuwsteam
-
Foto's
20 jan 2014 14:02
Hoi,
Ik heb eens gekeken onder mediabeheer maar ik zie mijn foto's daar nergens tussen staan
; Ik zeg wel deze site heeft iemand voor mij gemaakt dus ik weet er niet zo heel veel van.
Groetjes tasjake
Ik heb eens gekeken onder mediabeheer maar ik zie mijn foto's daar nergens tussen staan

Groetjes tasjake
- tasjake
-
Heeft onderwerp gestart
- Bekend met Joomla!NL
-
Foto's
20 jan 2014 14:17
Zet eens een link naar je site hier neer, dan is het mogelijk dat iemand het pad kan achterhalen en je wat verder kan helpen.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
- Astrid
-
- Moderator + Technisch team
-
- tasjake
-
Heeft onderwerp gestart
- Bekend met Joomla!NL
-
Foto's
20 jan 2014 16:30
Dat is een slider. Ben bang dat hij in de index.php van je template zit. Maar je zou even kunnen kijken of je iets van slider bij modulebeheer ziet. Als dat zo is dan kan je daar de foto's vervangen namelijk. Anders moet je het toch via een ftp programma doen.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
- Astrid
-
- Moderator + Technisch team
-
Foto's
20 jan 2014 16:41
prachtig die onafgemaakte websites toch ?
Onderaan de website staat een link naar de template maker www.tempodesign.dk/
Hiermee kom je bij een gratis template. Daarin staat vermeldt : Okini features a build-in slideshow (NivooSlider) based on MooTools framework. Ik mag aannemen dat dit een component is die reeds voorgeinstalleerd staat. En daar zou je dan ook de aanpassingen moeten kunnen doen
Onderaan de website staat een link naar de template maker www.tempodesign.dk/
Hiermee kom je bij een gratis template. Daarin staat vermeldt : Okini features a build-in slideshow (NivooSlider) based on MooTools framework. Ik mag aannemen dat dit een component is die reeds voorgeinstalleerd staat. En daar zou je dan ook de aanpassingen moeten kunnen doen
- TonGeul
-
- Bekend met Joomla!NL
-
-
Foto's
20 jan 2014 19:56
Hoi tongeul
Wat bedoel je precies met mooi die onafgewerkte pagina's. En wat je vermeld wat kan in daar juist mee doen.
Gr Tasjake
Wat bedoel je precies met mooi die onafgewerkte pagina's. En wat je vermeld wat kan in daar juist mee doen.
Gr Tasjake
- tasjake
-
Heeft onderwerp gestart
- Bekend met Joomla!NL
-
Foto's
20 jan 2014 20:55
Dat de maker van de website de link naar de originele (gratis) template heeft laten staan.
Normaal verwijder je die.
Maar maakt het wel makkelijker documentatie hiervan terug te vinden
in www.valorapps.com/documentation/40-pure-...r-documentation.html staat volgens mij de beschrijving hoe de plugin werkt en wat de parameters zijn. Je afbeeldingen staan in de map /templates/td-okini/images/slides/ en heten slide1.jpg, slide2.jpg enzovoort....
Normaal verwijder je die.
Maar maakt het wel makkelijker documentatie hiervan terug te vinden
in www.valorapps.com/documentation/40-pure-...r-documentation.html staat volgens mij de beschrijving hoe de plugin werkt en wat de parameters zijn. Je afbeeldingen staan in de map /templates/td-okini/images/slides/ en heten slide1.jpg, slide2.jpg enzovoort....
- TonGeul
-
- Bekend met Joomla!NL
-
-
Tijd voor maken pagina: 0.872 seconden