Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
categorieblog als homepage
03 feb 2014 15:58
hallo,
Ik ben bezig met een aantal aanpassingen op een website.
Ik wil een categorieblog, wat nu nog niet als homepage fungeert, gaan gebruiken als homepage.
Hoe kan ik dat verhuizen???
Ik ben bezig met een aantal aanpassingen op een website.
Ik wil een categorieblog, wat nu nog niet als homepage fungeert, gaan gebruiken als homepage.
Hoe kan ik dat verhuizen???
- dirk-pieter
-
Heeft onderwerp gestart
- Joomla!NL ontdekker
-
-
03 feb 2014 16:09
Hallo dirk-pieter,
Namens het Joomla!NL team heet ik je van harte welkom op dit forum.
Het eenvoudigste is om dat menu-item te selecteren en dan op het sterretje te klikken bovenaan zodat het de startpagina wordt.
Eventueel kan je daarna nog de volgorde/naam van je menu-item aanpassen.
Namens het Joomla!NL team heet ik je van harte welkom op dit forum.
Het eenvoudigste is om dat menu-item te selecteren en dan op het sterretje te klikken bovenaan zodat het de startpagina wordt.
Eventueel kan je daarna nog de volgorde/naam van je menu-item aanpassen.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
-
- Moderator + Technisch team
-
03 feb 2014 16:49
Hey Astrid,
Bedankt voor je reactie.
Ik heb inderdaad aangegeven, dat dit item de startpagina moest worden.
Probleem is alleen dat dan alle artikelen verdwenen zijn. Moet ik die ook allemaal markeren als speciale artikelen?
groet,
Dirk-Pieter
Bedankt voor je reactie.
Ik heb inderdaad aangegeven, dat dit item de startpagina moest worden.
Probleem is alleen dat dan alle artikelen verdwenen zijn. Moet ik die ook allemaal markeren als speciale artikelen?
groet,
Dirk-Pieter
- dirk-pieter
-
Heeft onderwerp gestart
- Joomla!NL ontdekker
-
-
03 feb 2014 16:51
Dan heb je toch iets niet goed gedaan.
Als je een menu-item van het type categorieblog had en het enige dat je gedaan hebt is het standaard (sterretje) maken, dan kan het niet zo zijn dat je artikelen verdwenen zijn. Die staan als het goed is toch in de juiste categorie die altijd al bij dat menu-item hoorde.
Als je een menu-item van het type categorieblog had en het enige dat je gedaan hebt is het standaard (sterretje) maken, dan kan het niet zo zijn dat je artikelen verdwenen zijn. Die staan als het goed is toch in de juiste categorie die altijd al bij dat menu-item hoorde.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
- Astrid
-
-
03 feb 2014 19:06
Dat dacht ik ook, maar ik heb alleen het sterretje veranderd in het menu. Nog een idee wat het anders kan zijn??
- dirk-pieter
-
Heeft onderwerp gestart
- Joomla!NL ontdekker
-
-
03 feb 2014 19:20
Niet echt nee. Is heel vreemd. Enige zou kunnen zijn dat je een meertalige site hebt en dat de taaltoewijzing niet goed staat. Maar is ook niet echt logisch.
Groetjes, Astrid
sluiten
- Astrid
-
-
Tijd voor maken pagina: 0.934 seconden