Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
Facebook login voor joomla
05 mei 2014 11:41
Goedemiddag,
Voor mijn forum zou ik graag willen dat men ook kan inloggen via facebook of twitter.
Heeft iemand hier ervaring mee? zo ja, welke plugin zou ik dan het beste kunnen gebruiken?
Ik werk met:
Joomla 2.5.20
Kunena 3.0.5
Voor mijn forum zou ik graag willen dat men ook kan inloggen via facebook of twitter.
Heeft iemand hier ervaring mee? zo ja, welke plugin zou ik dan het beste kunnen gebruiken?
Ik werk met:
Joomla 2.5.20
Kunena 3.0.5
- Hilbert
- Heeft onderwerp gestart
- Bekend met Joomla!NL
07 mei 2014 07:34 - 07 mei 2014 07:47
Goedemorgen,
[strike]Je zou gebruik kunnen maken van OpenID , hiermee kun je je registreren en inloggen met gegevens van o.a. Twitter en Facebook[/strike]. Je zou bijvoorbeeld deze kunnen installeren:
extensions.joomla.org/extensions/access-...o2OiJvcGVuaWQiO30%3D
[strike]Je zou gebruik kunnen maken van OpenID , hiermee kun je je registreren en inloggen met gegevens van o.a. Twitter en Facebook[/strike]. Je zou bijvoorbeeld deze kunnen installeren:
extensions.joomla.org/extensions/access-...o2OiJvcGVuaWQiO30%3D
Groetjes, Julian. Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens. Vragen via dit forum |
- Juliank92
- Algemeen Moderator
08 mei 2014 14:38 - 08 mei 2014 14:45
Goedemiddag Juliank92
Heb jij ervaring met deze module? Ik lees nog wel wat problemen.
Ik kwam deze ook nog tegen is dat wat?
extensions.joomla.org/extensions/access-...on-cloud-based/22343
Heb jij ervaring met deze module? Ik lees nog wel wat problemen.
Ik kwam deze ook nog tegen is dat wat?
extensions.joomla.org/extensions/access-...on-cloud-based/22343
- Hilbert
- Heeft onderwerp gestart
- Bekend met Joomla!NL
09 mei 2014 17:55
Hoi Hilbert,
Bij mij werkt die module gewoon, had hem eens geïnstalleerd. De module naar welke jij verwijst heb ik geen ervaring mee, maar deze zou je ook kunnen proberen. Als ik de reviews bekijk, lijkt me dit voor jou ook wel een geschikte module.
Bij mij werkt die module gewoon, had hem eens geïnstalleerd. De module naar welke jij verwijst heb ik geen ervaring mee, maar deze zou je ook kunnen proberen. Als ik de reviews bekijk, lijkt me dit voor jou ook wel een geschikte module.
Groetjes, Julian. Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens. Vragen via dit forum |
- Juliank92
- Algemeen Moderator
28 mei 2014 19:51
Is dit al opgelost?
Zo ja, koppel de oplossing even terug.
Daarna kan je de topic zelf sluiten door op de groene knop "opgelost" te klikken.
Zo ja, koppel de oplossing even terug.
Daarna kan je de topic zelf sluiten door op de groene knop "opgelost" te klikken.
- Juliank92
- Algemeen Moderator
Tijd voor maken pagina: 0.718 seconden