Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
Kan geen artikelen meer aanmaken of aanpassen
08 aug 2014 16:03 - 08 aug 2014 16:04
Alles lijkt normaal te werken. Maar als ik een nieuw artikel wil aanmaken of een bestaande wil aanpassen krijg een deel van de info in een vreemde layout te zien. Dus ik krijg geen editor. Ik gebruik JCE editor maar ook tiny geeft hetzelfde probleem. Ik gebruik joomla 2.5.24. Problemen begonnen na het terugzetten van een backup. Misschien iets met een koppeling naar de database?
Zie plaatje in bijlage
Zie plaatje in bijlage
Deze afbeelding is verborgen voor gasten.
Login of registreer om deze te zien.
Login of registreer om deze te zien.
Laatst bewerkt 08 aug 2014 16:04 door Eric kvvv.
- Eric kvvv
-
Heeft onderwerp gestart
- Nieuw op Joomla!NL
-
08 aug 2014 17:05 - 08 aug 2014 17:06
Beste Eric kvvv
Welkom op het forum van Joomla!NL namens het hele team.
Het lijkt mij dat bij het terugzetten van de back-up niet alles goed is meegekomen.
Als ik het zo bekijk zou het kunnen liggen aan het template dat nu stat geactiveerd voor de back-end.
Je kunt twee dingen doen:
1. Test eens of het in de back-end beter gaat als je een ander administrator-template activeert die al in Joomla! beschikbaar is.
2. Download een nieuw installatie-pakket voor Joomla! 2.5.24 (kan via het menu-item Downloads hierboven).
Pak het bestand lokaal uit.
Verwijder de map: Installation.
En upload met een FTP-programma alles over je huidige mappen en bestanden heen.
Welkom op het forum van Joomla!NL namens het hele team.
Het lijkt mij dat bij het terugzetten van de back-up niet alles goed is meegekomen.
Als ik het zo bekijk zou het kunnen liggen aan het template dat nu stat geactiveerd voor de back-end.
Je kunt twee dingen doen:
1. Test eens of het in de back-end beter gaat als je een ander administrator-template activeert die al in Joomla! beschikbaar is.
2. Download een nieuw installatie-pakket voor Joomla! 2.5.24 (kan via het menu-item Downloads hierboven).
Pak het bestand lokaal uit.
Verwijder de map: Installation.
En upload met een FTP-programma alles over je huidige mappen en bestanden heen.
Met vriendelijke groet,
Wouter Compactweb.nl
Wouter Compactweb.nl
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum. |
Laatst bewerkt 08 aug 2014 17:06 door WoodyF4u.
- WoodyF4u
-
- Moderator + Nieuwsteam
-
08 aug 2014 17:36
Hoi,
Dank voor de reactie.
Beide heb ik uitgevoerd maar dat gaf geen oplossing. Ik heb na zoeken op dit forum het volgende draadje gevonden:
klikken
Ik had een gelijke foutmelding. Ik dacht even dat het lag aan de plugin mavik Thumbnails maar dat was helaas niet het geval.
Ik weet dat het geen echte oplossing is, maar het werkt nu wel weer. Ik hoor graag een "nette" oplossing.
Dank voor de reactie.
Beide heb ik uitgevoerd maar dat gaf geen oplossing. Ik heb na zoeken op dit forum het volgende draadje gevonden:
klikken
Ik had een gelijke foutmelding. Ik dacht even dat het lag aan de plugin mavik Thumbnails maar dat was helaas niet het geval.
Ik weet dat het geen echte oplossing is, maar het werkt nu wel weer. Ik hoor graag een "nette" oplossing.
- Eric kvvv
-
Heeft onderwerp gestart
- Nieuw op Joomla!NL
-
08 aug 2014 17:44 - 08 aug 2014 17:47
Zoals Astrid daar terecht opmerkt is een core-hack geen oplossing.
Er moet een plugin of component zijn die de fout veroorzaakt.
Controleer van alle componenten, plugins en modules eens of je wel met de meest actuele versie werkt.
Pas als die allemaal up-to-date zijn, weet je of je het daarmee hebt opgelost.
Edit WoodyF4u: Ik zag dat je het topic op Opgelost had gezet, terwij;l je nog een vervolgvraag stelde. Dus heb ik weer heropend..
Er moet een plugin of component zijn die de fout veroorzaakt.
Controleer van alle componenten, plugins en modules eens of je wel met de meest actuele versie werkt.
Pas als die allemaal up-to-date zijn, weet je of je het daarmee hebt opgelost.
Edit WoodyF4u: Ik zag dat je het topic op Opgelost had gezet, terwij;l je nog een vervolgvraag stelde. Dus heb ik weer heropend..
Met vriendelijke groet,
Wouter Compactweb.nl
Wouter Compactweb.nl
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum. |
Laatst bewerkt 08 aug 2014 17:47 door WoodyF4u.
- WoodyF4u
-
- Moderator + Nieuwsteam
-
Tijd voor maken pagina: 0.957 seconden